چرا شلوار جین مام استایل؟ بیا بگمت مام استایل و باید با چیا بپوشی که خوشتیپ شی

به شلوار جین هایی می گویند که پاچه آن راسته و فاق بلند هستند. این شلوار ها از ترند های قدیمی اند که از سال ۲۰۱۸ مجدد وارد دنیای مد شدند.

شایانیوز- مام استایل به شلوار جین هایی می گویند که پاچه های آن راسته و فاق بلند هستند. این شلوار ها از ترند های قدیمی اند که از سال ۲۰۱۸ مجدد وارد دنیای مد شدند. تغییری که در شلوار های مام استایل از گذشته تا امروز مشاهده می شود، این است که پاچه شلوار های مام استایل را تا می زنند تا به روز تر شوند.

چرا مام استایل؟

این شلوار ها پایین تنه شما را جذاب تر نشان خواهد داد و اگر فرم بدن شما گلابی یا مثلث معکوس است این شلوار ها برای شما بسیار مناسب خواهند بود. اگر فکر می کنید همانطور که شلوار جین بوی فرند از کلمه بوی (پسر) الهام گرفته، شلوار جین مام استایل نیز با الهام از کلمه مام (مادر) طراحی شده است، فکر شما کاملا درست است. زیرا جین های مام استایل دارای رنگ های عادی و متوسط با فاق های بلندتر از حد نرمال هستند.

شلوار-جین-مام-استایل

فرم میانه این شلوارها خارج از شکل معمول، دکمه دار شده و قسمت ساق پای آن ها بیش از حد معمول پهن هستند. این نوع شلوار باعث می شود تا باسن شما بلندتر و صاف تر به نظر برسد و پوشیدن آن با پیراهن داخل شلوار و کفش های پاشنه بلند یا اسنیکرز، ظاهر بهتری به آن می دهد.

تفاوت شلوار بوی فرند و مام استایل

در مورد فرق شلوار بوی فرند و مام استایل باید گفت که بسیاری از افراد فکر می کنند که شلوار مام استایل از مد افتاده است و دیگر جذابیت قدیم را ندارد. اما این در حالی است که بسیاری هنوز هم از این شلوار استفاده می کنند و آن را دوست دارند. دلیل آن نیز به این خاطر است که مدل های بسیار زیادی از آن تولید شده است و با مد امروزی هماهنگ شده است که باعث می شود بسیار شیک و زیبا به نظر برسد. شما می توانید از این شلوار در کنار پیراهن های ساده و کت های تک استفاده کنید و نتیجه خوبی بگیرید.

مام-استایل-بوی-فرند

ست کردن شلوار مام استایل با مانتو و کفش

شلوار مام استایل را می توان با انواع مختلف هودی های زنانه یا دخترانه در بازار، ست نمود و مورد استفاده قرار داد. یکی دیگر از مواردی که به راحتی می توانید به همراه شلوار مام استایل ست کنید و بپوشید، تاپ یا تی شرت زنانه است. توجه داشته باشید برای ست کردن تیشرت به همراه شلوار مام استایل، تی شرت باید نسبتا سایز آزاد تری داشته باشد و آن را درون شلوار بزنید.

برای رویه این استایل هم می توانید به سراغ مانتو هایی که بلندی آن تا زانو است بروید؛ تا هماهنگی بیشتری با شلوار مام استایلی که با مانتو پوشیده اید داشته باشد.

ست-شلوار-مام-استایل-با-مانتو

استایل کژوال با شلوار مام استایل

شلوارهای مام استایل نیز در دهه جدید طراحی‌های بیشتری داشته اند. یکی از این مام استایل ها شلوار مام استایل مخمل کبریتی است. پارچه شلوار مام استایل مخملی که ابتدا در سال ۱۹۷۰ معرفی شد، برای دومین بار به گزارش شایانیوز در دهه ۱۹۸۰ میلادی، الهام بخش طراحان زیادی شده بود. هر چند در دهه ۹۰ هم بازگشتی داشته است.

برای داشتن استایل کژوال بهتر است با این شلوار‌ها از انواع کفش های کتانی استفاده کنید. کتانی‌های دخترانه و کفش هولوگرامی دخترانه به خوبی با شلوار‌های جین مام استایل ست می‌شوند. البته اگر برای استایل‌ های پاییزه و زمستانه خود از این شلوار استفاده می‌کنید، نیم بوت‌ های دخترانه را هم فراموش نکنید.

انواع-شلوار-جین

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

2017096

آزمون ناتی تضمینی ، راهنمای اخذ مدرک NAATI صفر تا صد

در این پست آزمون ناتی تضمینی ، راهنمای اخذ مدرک NAATI صفر تا صد را در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *