چرا معامله گران دوج کوین نگران هستند؟

Dogecoin

اگر شما یک سرمایه گذار DOGE هستید، ممکن است امیدی برایتان وجود داشته باشد!

شایانیوز- معامله گران Dogecoin نگران وضعیت خود هستند روزها همینطور سپری می‌شوند. بسیاری از ارزهای دیجیتال برتر در این هفته شاهد نوسانات قیمتی سالمی بوده اند، اما DOGE همچنان مانند یک استیبل کوین پیش می‌رود. دوج کوین Dogecoin در زمان انتشار با قیمت ۰.۷۰ دلار درحال معامله بود. بیش از ۶ هفته است که در اطراف این سطح قیمتی در نوسان بوده است.

طرفداران سرسخت دوج کوین ممکن است به این نتیجه برسند که می توان از دوج کوین برای مقاصد معاملاتی استفاده کرد. اما تعداد بسیار کمی از خرده فروشی ها دوج کوین را به عنوان مقاصد معملاتی پذیرفته اند. در گذشته عمدتاً برای حدس و گمان استفاده می شد.این شرایط نشان می دهد چرا اکنون که بازار به نفع سودمندی تغییر کرده است، توجه سرمایه گذاران بسیار کمی را به خود جلب کرده است.هجرت بزرگ

تغییر در علاقه سرمایه گذاران بین ۱۸ و ۲۲ ژوئیه زمانی که تقریباً ۱۹.۴۶ میلیارد DOGE بین صرافی ها جابه جا شد مشخص شد. که به‌عنوان بزرگ‌ترین جهش در متریک گردش غیرفعال در ۶ ماه گذشته ثبت شد.این جهش تقریباً در همان زمان که Dogecoin برای رالی آماده بود رخ داد،این افزایش نشانگر پایان رالی بود، حجم  زنجیره دوج کوین در ۶ ماه گذشته به میزان قابل توجهی کاهش یافته است.

همچنین، در اوایل این هفته، حجم به پایین ترین سطح خود در ۶ ماه گذشته رسیده است.Dogecoin با وجود کاستی‌هایی که دارد بازهم جزء یازدهمین ارز دیجیتال بزرگ از نظر ارزش بازار است. در زمان انتشار، ارزش بازار ۹.۴ میلیارد دلاری داشت و به این معنی است که سرمایه گذاران زیادی هنوز به آن اعتقاد دارند و دوج کوین می خرند.

در واقع، ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا اخیرا تایید کرده که همچنان از Dogecoin پشتیبانی می کند.Dogecoin جلسه معاملاتی روز پنجشنبه را به بالاترین نقطه خود در ۲ هفته گذشته (۰.۶۲) بسته است. وبه بالاترین سطح دو هفته‌ای خود رسید، که نشان می‌دهد Dogecoin همچنان توجه قابل توجهی را به خود جلب می‌کند.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

1999787

دانلود سریال جنگل آسفالت قسمت ۷ هفتم ( قسمت ۷ جنگل آسفالت ) با حجم نیمه رایگان

در این پست دانلود سریال جنگل آسفالت قسمت ۷ هفتم ( قسمت ۷ جنگل آسفالت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *