چرا مهاجم پرسپولیس رباط داد؟

بدشانسی مهم ترین دلیل مصدومیت مهاجم جوان پرسپولیس است.

پیش تر نوشتیم علیرضا خدادادی اولین محصول پروژه ۱۴۰۱ آکادمی پرسپولیس بالاخره رضایت مربی سخت گیری چون گل محمدی را به دست آورده و برای دقایقی در بازی با گل گهر به میدان رفته است.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از طرفداری؛ جالب این که عملکرد خدادادی به گونه ای بود که سرمربی پرسپولیس برای بازی این هفته تیم امید نیز به سرپرست تیم امید اعلام کرد به علیرضا خدادادی نیاز دارد و او را به تیم امید نخواهد داد. این گونه بود که پیش بینی می شد علیرضا خدادادی برای بازی با نساجی نیز یکی از نفراتی است که گل محمدی روی او حساب باز کرده است.

اما یک بدشانسی بزرگ مانع از ادامه درخشش این بازیکن جوان شد. علیرضا خدادادی در تمرین دیروز بر سر درگیری یک توپ ساده با کمال کامیابی نیا تنه به تنه شد و روی یک پا زمین خورد. ابتدا علیرضا خدادادی فکر کرد دلیل درد پایش پیچ خوردگی است اما بعد از عکس برداری درنهایت کادر پزشکی اعلام کرد او دچار پارگی رباط شده است و باید جراحی کند.

مهاجم بلند قامت و خوش تکنیک و جوان پرسپولیس درنهایت طی هماهنگی با کادر پزشکی چند روزی راهی شمال شد تا در بازگشت به تهران پای خود را به جراحان بسپارد. اتفاقی که به شدت باعث ناراحتی یحیی گل محمدی شده است.

نه به خاطر از دست دادن یک مهاجم، بلکه به خاطر این که مهاجمی جوان در اوج آمادگی و درحال ورود به دنیای حرفه ای این چنین دچار بدشانسی شده است و …!

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

1714652736 2019048

کاشت مو بدون جراحی با خواب طبیعی

در این پست کاشت مو بدون جراحی با خواب طبیعی را در اختیارتان قرار داده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *