چرا هافبک پرسپولیس نیمکت نشین شده؟

سروش رفیعی یکی از بازیکنانی بود که در بازی مقابل استقلال و پیکان روی نیمکت نشست.

سروش رفیعی برای سومین بار طی چند سال گذشته در تابستان امسال به پرسپولیس پیوست و دوباره پیراهن شماره ۷ این تیم را برتن کرد. سروش تا هفته یازدهم و تا قبل از تعطیلی لیگ به خاطر برگزاری بازی های جام جهانی جزو خوب های پرسپولیس بود و حتی در بازی مقابل مس کرمان با یک پاس گل تماشایی زمینه ساز گل ۳ امتیازی دیاباته شد.

به گزارش «شایانیوز»  به نقل از ورزش سه؛ رفیعی امیدوار بود در جام جهانی حضور داشته باشد ولی این اتفاق با بازگشت کی روش به فوتبال ایران غیرممکن بود. همین موضوع و همچنین اتفاقاتی که در تعطیلی بازی های لیگ برتر برای این بازیکن رخ داد، سبب شد تا سروش کمی به لحاظ روحی افت کند و خودش هم به این موضوع واقف است.

رفیعی بعد از شروع مجدد دیدارهای لیگ برتر و در دوبازی پرسپولیس مقابل استقلال و پیکان نیمکت نشین بود و به عنوان بازیکن جانشین به میدان آمد. نیمکت نشینی بازیکنی که تا قبل از جام جهانی در ۱۰ دیدار از یازده هفته برگزار شده فیکس به میدان رفته بود، کمی عجیب به نظر می رسید. با این حال در اقدامی جالب خود سروش اعلام کرد دلیل نیمکت نشینی هایش را می داند.

شماره ۷ سرخ پوشان در مورد نیمکت نشینی اش گفته بود: قطعا که موضوع آن فنی بوده است و شرایط بدنی من اخیرا خوب نبود اما همان‌طور که در ۱۰ هفته قبل برای پرسپولیس بازی کردم، هر طور که گل‌محمدی تصمیم بگیرد برای تیم بازی می‌کنم. آنطور که خود رفیعی اعلام کرد، مشکل اصلی این بازیکن به مسائل بدنی برمی گردد و او برای آماده شدن به چند هفته زمان نیاز دارد.

سروش یکی از حامیان اسکوچیچ بود و در زمان این مربی چند بار به تیم ملی دعوت شد. با توجه به مصاحبه‌های قبلی رفیعی علیه کی روش تقریبا معلوم بود که کارلوس شماره ۷ پرسپولیس را به تیم ملی دعوت نخواهد کرد و همین اتفاق هم افتاد. سروش برای حضور در جام ملت‌ها قطعا انگیزه‌های زیادی خواهد داشت ولی برای رسیدن به این هدف یا باید منتظر رفتن کی روش باشد. در صورتی که فدراسیون فوتبال با کی روش ادامه دهد، سروش که به نوعی دشمن او شده  باید قید حضور در تیم ملی را بزند و بعید است او جایی در برنامه های سرمربی پرتغالی داشته باشد.

شماره ۷ پرسپولیسی ها امیدوار است که سرمربی تیم ملی برای جام ملت های آسیا تغییر کند و خودش هم بتواند با عملکردش جایی در لیست تیم ملی برای خودش دست و پا کند. رفیعی برای حضور در دومین جام ملت های خودش ابتدا باید وضعیت بدنی اش را بهتر کند و دوباره به بازیکن فیکس پرسپولیس تبدیل شود.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

2016485

آهنگ روز معلم + دانلود سرود گروه نجم الثاقب و متن معلم خوب من

در این پست آهنگ روز معلم + دانلود سرود گروه نجم الثاقب و متن معلم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *