چشمک فوق ستاره پرتغالی به بارسلونا

1660064697 718 سیلوا

موندو دپورتیوو در خبری، در مورد وضعیت برناردو سیلوا سخن گفته و مدعی شده این بازیکن پروژه خارج شدن از سیتی را شروع کرده است.

برناردو سیلوا، هافبک ۲۸ ساله پرتغالی که مورد توجه بارسلونا قرار گرفته است، پس از پیروزی ۴-۰ منچسترسیتی مقابل بورنموث (روز شنبه) توجهات را دوباره به سمت خودش جلب کرد. این بار اما نه به خاطر عملکردش درون زمین، بلکه به خاطر رفتار غیر منتظره ای که پس از بازی بازی از خودش نشان داد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ برناردو سیلوا پس از پایان بازی بورنموث و منچسترسیتی، به سمت سکوها رفت، پیراهن خودش را به تماشاگران هدیه داد و در نهایت در میان تشویق هواداران به رختکن رفت. با این حال اگر در شبیه بودن این حرکت به خداحافظی شکی وجود داشته باشد، پست اینستاگرامی هافبک پرتغالی مهر تاییدی بر فرضیه خداحافظی خواهد بود.

یک نمایش عالی از تیم و یک جو شگفت انگیز! من همچنین می خواهم از همه حاضران در استادیوم به خاطر لحظات زیبای مملو از عشق و حمایتی که به من نشان دادید تشکر کنم.

این سیگنال ها مشخص می کنند که برناردو سیلوا می خواهد پروژه خروجش را به صورت جدی آغاز کند. همان طور که موندو دپورتیوو هفته گذشته گزارش داده بود، بازیکن و خانواده اش به وضوح از علاقه جدی بارسلونا آگاه هستند و می خواهند این انتقال انجام شود؛ بارسلونا از طریق ژاوی با خود بازیکن تماس گرفته و از مدت ها قبل هم لاپورتا و ژرژ مندس (مدیر برنامه بازیکن) مذاکرات خودشان را آغاز کرده اند. با این حال ورود برناردو سیلوا به بارسلونا، مستلزم خروج فرنکی دی یونگ است؛ کسی که شانس این را دارد تا به چلسی یا منچستریونایتد ملحق شود اما با رفتار و عملکردی که اخیرا از خودش نشان داده، به وضوح گفته که می خواهد در تیم ژاوی بماند. 

برناردو سیلوا قصد دارد تا با ارسال این دست از سیگنال ها، بارسلونا را ترغیب کند که زودتر به منچسترسیتی پیشنهاد ارائه دهد. وبا توجه به این که بازی بعدی منچسترسیتی در استادیوم اتحاد حدود دو هفته دیگر برگزار خواهد شد، ستاره پرتغالی می خواهد فضا را برای خروج آماده کند. با این حال بزرگ ترین مشکل در حال حاضر، سقف دستمزد های بارسلونا است. بارسا هنوز قرارداد ژول کونده را هم ثبت نکرده و به نظر مارکوس آلونسو هم به همین علت همچنان پشت درهای باشگاه باقی مانده است.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

1999787

دانلود سریال جنگل آسفالت قسمت ۷ هفتم ( قسمت ۷ جنگل آسفالت ) با حجم نیمه رایگان

در این پست دانلود سریال جنگل آسفالت قسمت ۷ هفتم ( قسمت ۷ جنگل آسفالت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *