چند تیم عربی به دنبال ملی پوش استقلال

در روزهای گذشته عنوان شد که برخی تیم های عربی و قطری درصدد برآمده اند تا قایدی و حردانی را به خدمت بگیرند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از

درخشش فوق ستاره بوشهری تیم استقلال طی هفته های گذشته در لیگ برتر باعث شد این بازیکن (که به صورت قرضی از تیم شباب الاهلی به استقلال آمده) بار دیگر مورد نظر برخی تیم‌های پایین جدولی امارات و قطر قرار بگیرد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از خبر ورزشی؛ مهدی قایدی که در چهار دیدار اخیر استقلال در لیگ برتر ضمن گلزنی و گرفتن پنالتی، فوتبال زیبایی را نیز از خودش به نمایش گذاشته در جام حذفی نیز زیر ذره‌بین ایجنت های فوتبالی است اما او تنها بازیکن استقلال نیست که خواهان پیدا کرده است.

یکی دیگر از ستاره های استقلال که تا اواخر تابستان سال جاری نیز جزو نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی بود و حالا مورد نظر خارجی ها قرار گرفته صالح حردانی است که اتفاقاً در دیدار قبلی استقلال مقابل پیکان نیز موفق شد یک گل برای تیم به ثمر برساند.

صالح حردانی که در اوایل فصل جاری و تا پیش از پایان فصل نقل و انتقالاتی تابستانی با دو پیشنهاد از تیم های قطری مواجه شده بود ترجیح داد در استقلال بماند تا شاید توسط کارلوس کی روش سرمربی وقت تیم ملی هم مانند دراگان اسکوچیچ او را به اردوی این تیم دعوت کند تا به جام جهانی برود اما حردانی از اردوی تیم ملی خط خورد.

خبر بد برای هواداران؛ صالح حردانی کاندیدای ترانسفر شدwAAACH5BAEKAAAALAAAAAABAAEAAAICRAEAOw==

از اطرافیان باشگاه استقلال خبر می‌رسد مدیربرنامه‌های این بازیکن با توجه به شرایط نیمکت نشینی های مداوم حردانی در استقلال درصدد است تا این بازیکن را ظرف ماه‌های آینده پس از پایان فصل جاری به شکل قرضی یا قطعی به کشورهای حوزه خلیج فارس تهران ترانسفر کند.

حردانی که به زعم اغلب پیشکسوتان استقلال می تواند در دفاع راست تیم استقلال جزو مهره های ثابت این تیم باشد تاکنون در فصل جاری لیگ برتر از مجموع بیست هفته مسابقات این تیم تنها در ۱۴ دیدار به مدت ۶۶۷ دقیقه به میدان رفته است که میانگین ۴۷.۶ دقیقه در هر بازی را برای این بازیکن ثبت می کند.

در شرایطی که هواداران استقلال همین حالا نگران جدایی مهدی قائدی هستند و از مدیران باشگاه استقلال درخواست کرده اند تا هر طور شده قرارداد قرضی او از باشگاه شباب الاهلی را تمدید کنند حالا خبر می‌رسد که یکی دیگر از بازیکنان موثر استقلال نیز که خیلی از تیم های لیگ برتری خواهان در اختیار داشتنش هستند نیز ممکن است طی ماه های آینده تا پایان فصل جاری از استقلال جدا شود.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

2017096

آزمون ناتی تضمینی ، راهنمای اخذ مدرک NAATI صفر تا صد

در این پست آزمون ناتی تضمینی ، راهنمای اخذ مدرک NAATI صفر تا صد را در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *