چند خبر تازه از نقل و انتقالات پرسپولیس یکشنبه ۲۶ تیر

1657693801 949 پرسپولیس

پرسپولیس این روزها به استقلال چند هفته اول در نقل و انتقالات تبدیل شده و کاملا منفعل شده است.

ظهر امروز امید عالیشاه و کمال کامیابی‌نیا که پس از خداحافظی سیدجلال حسینی، کاپیتان‌های اول و دوم پرسپولیس محسوب می‌شوند وارد باشگاه پرسپولیس شدند. این دو در حالی که با عصبانیت وارد ساختمان باشگاه می‌شدند از خبرنگاران و اصحاب رسانه درخواست کردند که دوربین‌های خود را خاموش کنند و تصویربرداری نکنند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از خبرورزشی؛ هنوز از دلیل اصلی حضور این دو بازیکن در محل باشگاه پرسپولیس اطلاعی در دست نیست اما ظاهرا این دو برای جلسه با رضا درویش مدیرعامل باشگاه آمده‌اند.

در این بین شایعاتی مبنی بر در لیست خروج بودن این دو بازیکن نیز مطرح شده که با توجه به اینکه عالیشاه و کامیابی‌نیا زمانی به محل باشگاه آمده‌اند که کل بازیکنان در اردو هستند، این شایعات رنگ و بوی جدی‌تری به خود گرفته است.

باید منتظر ماند و دید که واکنش باشگاه پرسپولیس و این دو بازیکن به این خبر چه خواهد بود.

پرسپولیس در تلاش است به دور از رسانه ها نقل و انتقالات خود را پیش ببرد. بعد از اینکه ماجرای جذب کاسیانو از سوی پرسپولیس رسانه ای شد، پای دلال ها به این ماجرا باز شد و قیمت این بازیکن هم افزایش چشمگیری داشت.

حالا رضا درویش به عنوان مدیرعامل پرسپولیس تصمیم گرفته نقل و انتقالات سرخ ها را به صورت چراغ خاموش جلو ببرد تا دیگر اتفاقات مشابه تکرار نشود.

بدی قرار است به زودی با حضور در باشگاه اما مذاکراتی با مدیران تیم داشته باشد تا در خصوص آینده‌اش تصمیم نهایی را اتخاذ کند. مهاجم جوان پرسپولیس تمایل قلبی‌اش ادامه حضور در این تیم و دستیابی به هدف بزرگ خود برای کسب عنوان آقای گلی فصل آتی رقابت‌های لیگ برتر است. با توجه به خریدهای ویژه پرسپولیس در این فصل و جذب برترین پاسورهای فصل گذشته، هر مهاجمی دوست دارد که کار را در این تیم دنبال کرده تا بتواند شانس بزرگی برای آقای گلی برای خود متصور باشد. هدفی که عبدی نیز در وهله اول آن را دنبال می‌کند.

این حال موضوع مهمی که احتمالا طرفین در مذاکره جدیدی که به زودی دنبال خواهند کرد مربوط به شرایط قرارداد خواهد بود. مبلغ قرارداد فعلی مهدی عبدی در حال حاضر پایین‌تر از دیگر بازیکنان است و او قصد دارد در مذاکره با مدیران تیم، آن را با تغییراتی مواجه کند. موضوعی که البته بعید است موردتوجه مدیران پرسپولیس نیز قرار نگیرد. خصوصا اینکه او در قرارداد قبلی‌اش بند مربوط به فسخ قرارداد را دارد که در مذاکره جدید می‌تواند با تغییر آن، شرایط را به سود طرفین کند.

باید دید در نهایت عبدی و پرسپولیس برای ادامه همکاری به توافق خواهند رسید یا این مهاجم تصمیم به حضور در لیگ پرتغال خواهد گرفت تا همسایه علی علیپور به عنوان همشهری‌اش شود

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

1715422658 1706269

اس ام اس تبریک روز دختر + پیامک، مسیج، متن جدید و عکس

در این پست اس ام اس تبریک روز دختر + پیامک، مسیج، متن جدید و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *