چهره جالب بردپیت در کودکی را دیده اید + عکس

در این پست چهره جالب بردپیت در کودکی را دیده اید + عکس را در اختیارتان قرار داده ایم. با ما در مجله نگاه نو همراه باشید.

تصویری دیده نشده از دوران کودکی بردپیت بازیگر بسیار سرشناس هالیوودی با چهره ای بسیار زیبا اما متفاوت با بزرگسالی اش منتشر شد.

تصویری از بردپیت همسر قبلی آنجلینا جولی با یک چهره بسیار متفاوت در دوران کودکی منتشر شد.

به نقل از سلام سینما، تصویری دیده نشده از دوران کودکی بردپیت بازیگر بسیار سرشناس هالیوودی با چهره ای بسیار زیبا اما متفاوت با بزرگسالی اش منتشر شد.

چهره جالب و متفاوت "بردپیت" در دوران کودکی/ عکس

افشاگری “انجلینا جولی” درباره راز طلاقش از بردپیت

«آنجلینا جولی» مدتی قبل  در شکایت از «برد پیت» همسر سابق خود و در پرونده‌ای عمومی برای اولین بار از سوءاستفاده از او و فرزندانشان در سال ۲۰۱۶ سخن گفته است.

به گزارش وقت صبح، «آنجلینا جولی» در شکایت از «برد پیت» همسر سابق خود و در پرونده ای عمومی برای اولین بار از سوءاستفاده از او و فرزندانشان در سال ۲۰۱۶ سخن گفته، اتفاقی که در نهایت منجر به جدایی این زوج هالیوودی شد.

پس از شکایت «برد پیت» از «آنجلینا جولی» در رابطه با خانه ای که زمانی مشترکاً مالک آن بودند، او نیز یک شکایت متقابل مطرح کرده و در آن جزئیاتی از درگیری در هواپیمای خصوصی در سال ۲۰۱۶ فاش کرده که طی آن «برد پیت» در حالی که به صورت لفظی به آنها حمله می کرده، با «آنجلینا جولی» و فرزندانشان نیز برخورد فیزیکی داشته است.

در این شکایت همچنین ادعا شده که پیت سعی کرده جولی را متقاعد به امضای قراردادی مبنی بر عدم افشای اطلاعات درباره آزار جسمی و عاطفی در خارج از دادگاه بکند.

جولی همچنین عنوان کرده که رفتار پرخاشگرانه پیت قبل از رسیدن خانواده به فرودگاه آغاز شده و پیت با یکی از فرزندانشان برخورد کرده و هنگامی که جولی از او پرسیده چه اتفاقی افتاده، متهم شده که بیش از اندازه رفتار متحرمانه با بچه ها دارد و وقتی یکی از بچه ها از جولی دفاع کرد، درگیری فیزیکی رخ می دهد.

منبع : وقت صبح

مطلب پیشنهادی

1716070899 2026779

چگونه در کمتر از ۳ ماه به ۱۰K فالوور برسیم؟

در این پست چگونه در کمتر از ۳ ماه به ۱۰K فالوور برسیم؟ را در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *