چهره گیرا یاسمن معاوی بازیگر فیروزه که اینستا یه سانتی مانتال تمام عیاره؛ چاه گونشووو!

یاسمن معاوی از بازیگرای گیدخت هستش که نقش فیروزه رو بازی میکنه اما در اینستاگرام به نوعی دیگر دیده میشه شاخ دراررر!

شایانیوز- این روزا دیگه خانومای بازیگر اونقدری زیاد شدن که قدیمیارو زدن کنار و نشستن رو تخت پادشاهی و حسابی دارن با هم رقابت میکنن. حالا چجوری؟ سریالای شبکه خانگی خیلی ساله که اومدن به بازار سریالای ایرانی اما خب تو تایم کرونا چون سینماها بسته شدن شبکه خانگی به شدت پرکار تر و پر مخاطب تر شد. به همین جهت حالا این روزا بازیگرای نوپا و جَوون اما جذاب زیاد شده که جالبه هر کدوم جای خودشون رو دارن و این مدلی نیست که این بتازونه و اون یکی نه! این روند هم ارتباط کلملا مستقیمی با اینستاگرام و شیطنت این خانوما داره چرا که وقتی عکس نزاری و بی سر و صدا باشی خب فراموش میشی، چه از ذهن مخاطب و چه کارگردانان! حالا جدا از اون شبکه های تلویزیونی هم بازیگرای جذابی رو وارد کرده اما خب کمتر از شبکه خانگی. مثلا این شبها سریال “گیلدخت” رو بورسه که با بازی بازیگرای به نامی که داره و البته دخترای جَوون و خوش چهره ای هچون میترا رفیع و یاسمن معاوی تونسته تا به اینجای کار مخاطبش رو جذب کنه. یاسمن معاوی در نقش فیروزه یه دختر دهه هفتادیه که سن و سال کمی نداره اما چهرش بی بی فیسه! یاسمن معاوی شاید نقش دختر خوشگله داستان رو نداشت باشه اما هوادارای خاص خودش رو پیدا کرده.

yasaman-moavi-gildokht-series-1

یاسمن معاوی یه شیطون بلای واقعی! نه فقط تو گیلدخت بلکه واقعیییی!

یاسمن بانو تو گیلدخت کاراکتر یه دختر ساده اما بلبل زبون رو داره که خب میشه گفت در واقعیت هم پنجاه درصد این مدلیه که تنها ساده نیست بلکه خیلیم شیطوووونه! 

البته که این سبک شیطنت برمیگرده به ذات و درون آدما که یکی آرومه و شیطنت داره و در ضمن اقتضای سن و سال این بازیگر جوانمونم هست که هنوز سرزندگیش رو داشته باشه. دیگه این روزا وقتی هنرمندانی هچون مرجانه گلچین اونقدر قرتی و شاداب هستن چرا نباید امثال یاسمن معاوی باشن؟!

unknown_273762159_474286810991773_8746453422722495234_n

یاسمن معوی اهل عمل ممل نیست خدادادی خوشگله

همونطور که تا به اینجای کار دیدم یاسمن معاوی چهره طبیعی داره که خب تو این دوره زمونه پر از عمل ممل، اینچنین ساده بودن و اعتماد به نفس داشتن خودش میتونه خیلی خوب باشه. حالا چرا؟ چون میدونید که دیگه اصلا به نوعی مد شده فیس عروسکی و اگه خانومی اینچین باشه اتفاقا میتونه خیلی پر سرعت تر بپره اون بالا مالاها و پیشرفت کنه! البته صرفا به خاطر چهره!

البته گه مطلب گفته شده بر این منظور نیست که موادی مثل عمل و بوتاکس و پروتز و … خوب نیستن بلکه اگه به جا و به اندازه انجام بشن میتونن در راستای زیباتر شدن خیلیم جذاب به نظر برسن اما وقتی یه چیزی از حد و اندازش بگذره خب نه تنها خوشگل نیست بلکه تنها عروسکی و غیر طبیعی میشه. سینمای ما هم که کارش به جایی داره میرسه که گویی شخصی دَم در سینما نشسته و ابتدا تست خوشگلی از خانوما میگیره تا اگه قبول شدن بعد بره سراغ تست استعدادیابی و توانایی!

yasaman-moavi-3

فیگورای یاسمن معاوی بدجوری رو اَبراس!

خب نمونه هایی از تصاویر اینستاگرامی یاسمن معاوی رو مشاهده کردید که خب نشون میده ایشون هم قصد دارن تا با عکس بازی زودتر به اون اوجه برسن اما انگاری چندان جواب نداده چرا که یاسمن معاوی به شدت تعداد فالووراش کمه!

ناگفته نمونهه این انرژی و اخلاق متفاوت بودن چجور ویروسیه که هررر چهره ای میاد تو این کار خیلی زود جو خاص بودن میگیرتش و میزنه تو فاز عکسای هنریه این مدلی ، خدا داند! حتی یکی از کاربران برای خانوم یاسمن معاوی کامنتی در اینباره گذاشت و بانو رو مورد عنایت قرار داد!

کامنت:  چرا شماها که عشق بازیگری دارین و خودتونو تریپ هنری میدونین ! همه مدل عکساتون عین همه !!!؟ یذره خودتون باشین لااقل ! ادم میاد تو پیجتون حالش بد میشه!

unknown_277691141_508138860713861_8448037943486733402_n

کمی بیشتر از یاسمن معاوی بدونیم

یاسمن معاوی بازیگر جذاب و خوش آتیه سینما متولد ۱۳۷۲ در تهران ، اصالتا اهوازی می باشد.

خانم معاوی اولین تجربه بازیگری خود را در یک فیلم سینمایی معروفی همچون “غیر مجاز” تجربه میکند این درحالیست که نقش یک این فیلم را هم به عهده دارد .

yasaman-moavi-7

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

2015885

روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه

در این پست روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه + تاریخ، معرفی رشته مامایی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *