چوکر گردنبندای جذبی که خاااصت میکنن؛ کلی مدلِ آس واسه دهه هشتادیای ژیگووول

choker accessories shayanews

چوکر اکسسوری جذابی است. شاید فکر کنید که برای گردن‌های کوتاه چنین چیزی مناسب نیست اما این‌طور نیست. چوکر برای همه افراد مناسب است.

در سال‌های اخیر، استفاده از گردن‌بندهای چوکر که جزو اکسسوری های جذاب هستند رواج زیادی پیدا کرده است. چوکرها یعنی گلوبندهای کوتاهی که دور گلو قرار می‌گیرند از بخش‌های جذاب و امروزی هر استایلی به حساب می‌آیند. 

به گزارش «شایانیوز» چوکر یکی از اکسسوری‌های مناسب جهت ترکیب با تمام استایل‌های روزمره یا مهمانی است که می‌تواند باعث جذابیت بیشتر استایل شما شود. جهت انتخاب چوکر مناسب خود لازم است به مواردی مانند سایز، رنگ و مدل آن دقت کنید. چوکر نوعی گردنبند است که به حالت آزاد روی گردن حرکت نمی‌کند؛ بلکه لازم است به طور کامل روی گردن ثابت بماند. استفاده از این گردنبند در کنار سایر مدل‌های گردنبند ظاهر جذاب‌تری را برای شما به وجود می‌آورد.

unknown_300891619_151375657504405_7782112246106089292_n

قبل از اینکه به سراغ مدل‌های مختلف ست‌کردن چوکر برویم، باید درباره نکاتی با شما صحبت کنیم. آماده‌اید دوستان عزیز؟

– اگر گردن بلندی دارید: بهتر است از چوکرهای ساده‌ای استفاده کنید که هیچ آویزی ندارند.

– اگر گردن کوتاهی دارید: بهتر است از چوکرهای ساده‌ای استفاده کنید که آویزی در بخش مرکزی‌شان وجود دارد.

اما چوکر رو چجوری بپوشیم و ست کنیم؟

چوکرها دور گلو پیچیده می‌شوند و باید با لباس‌هایی همراه شوند که یقه بازی دارند. برای نمونه، انتخاب یقه هفت و پوشیدن آن با چوکر فکر خوبی است. اما چوکر را با چیزی مثل یقه اسکی نپوشید.

بهتر است که چوکرها را در ترکیب با گردن‌بندی بلند بپوشید تا تعادل در استایلتان ایجاد شود. بلندی و کوتاهی اندازه چوکر و گردن‌بند تناسب خوبی به وجود می‌آورد. دقت کنید که گردن‌بند بلند ساده باشد.

گوشواره‌هایی بزرگ و پر زرق‌ و برق نباید در کنار چوکر قرار بگیرند. در این صورت، تمرکز اکسسوری‌های استایلتان به سمت گوشواره‌ها می‌رود و چوکر از نگاه دور می‌ماند.

Set-with-a-choker-35

چند استایل جذاب با چوکر

چوکرها گردن‌بندهای بسیار متنوعی هستند و می‌توانند در استایلتان حسابی بدرخشند. در ادامه می‌خواهیم پیشنهادهایی برای استفاده از آنها به شما بدهیم.

– استفاده از چوکر چند لایه

از چوکرهای چندتایی با لایه‌های مختلف استفاده کنید یا اینکه چوکرتان را همراه با گردن‌بندهای دیگر بیندازید. اگر اهل استایل‌های ماکسیمال باشید، حتما دوست دارید که چند لایه گردن‌بند با اندازه‌های متفاوت و چوکر را در کنار هم استفاده کنید. اما حواستان باشد که همه گردن‌بندها و چوکرهایتان هم‌زمان دارای طرح و مدل‌های پرزرق‌وبرق نباشند تا استایل از چشم‌نوازبودن دور نشود.

unknown_300595456_743951036710143_5004684569145355780_n (1)

– ترکیب پارچه و فلز در چوکرهای باندایی

ترکیب باندانا و فلزات هم می‌توانند طرحی از طرح‌های چوکر باشند. این مدل از چوکر تلفیقی است از حالت اسپورت و رسمی و برای همین می‌توان گفت که برای موقعیت‌های غیررسمی مناسب است. اگر به چوکرها علاقه دارید و در عین حال متفاوت‌بودن را می‌پسندید، استفاده از چنین چوکری در استایل به شما توصیه می‌شود.

Hijabi-Style_18580636_1972580183021096_3043890270962712576_n-500x500

– چوکرهای کریستالی و رسمی

چوکرها معمولا در استایل‌های غیررسمی استفاده می‌شوند اما زمانی که از جنس کریستال باشند و زرق‌وبرق زیادی داشته باشند، دیگر استفاده از آنها در مراسم و موقعیت‌های رسمی هم بسیار معقول و به‌جا خواهد بود.

استفاده از چوکری کریستالی می‌تواند استایلتان را در یک مهمانی شب جذاب و گیرا کند. فقط حواستان باشد که در استفاده از اکسسوری‌های دیگر برای آرایش گوش و موها زیاده‌روی نکنید و سعی‌تان این باشد که اکسسوری‌های دیگرتان سبک و ساده باشند.

Choker-05-e1658738185715

– چوکر چرم جذاب برای تینیجرها

چوکرها معمولا از جنس چرم یا پارچه هستند و این نوع از چوکرها برای موقعیت‌های غیررسمی کاربرد دارند. چوکرهایی که از جنس چرم، پلاستیک یا پارچه‌هایی مانند مخملند، در تیپ‌های نوجوانانه و اسپورت دیدنی می‌شوند.

ezgif.com-gif-maker

حرف آخر برای دوستداران چوکر

قبل از خرید چوکر در نظر داشته باشید که تماس نزدیک این گردنبد با پوست شما ممکن است باعث ایجاد التهاب و حساسیت شود به همین علت لازم است هنگام انتخاب آن دقت بیشتری را برای جنس چوکر به خرج دهید. همچنین گزینه‌های انتخابی خود را به نحوه‌ی در نظر داشته باشید که ترکیب آن با سایر آیتم‌های موجود در استایل‌های متفاوت ظاهر چشم نوازی را به وجود بیاورد. استفاده از چوکر بیشتر برای افرادی که گردن باریک و بلندی دارند، توصیه می‌شود.

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما رو دنبال کنید.​​​​​​

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

2015885

روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه

در این پست روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه + تاریخ، معرفی رشته مامایی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *