کاسیانو دیاز برای پرسپولیس ۱۸ میلیارد آب خورد!

کاسیانو دیاس موریرا

مهاجم برزیلی مد نظر پرسپولیس با چه شرایطی راهی این تیم خواهد شد؟

کاسیانو دیاز مهاجم برزیلی که با پرسپولیس به توافق رسیده، قرار است پیش از آغاز تمرینات این تیم راهی تهران شود تا پس از طی کردن آزمایشات پزشکی، به صورت رسمی بازیکن پرسپولیس شود

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فوتبالی، روز گذشته اما پیش از اینکه این بازیکن به ایران بیاید جزییات قرارداد او در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد. هنوز مشخص نیست این قرارداد چگونه سر از رسانه‌ها و فضای مجازی درآورده اما آنچه مشخص است این بازیکن در صورت قبولی در تست پزشکی، برای ۲ فصل پیراهن قرمزها را بر تن خواهد کرد.

کاسیانو از پرسپولیسی‌ها برای هر فصل ۳۰۰ هزار دلار دستمزد خالص دریافت می‌کند. همچنین مقرر شده این مهاجم برزیلی در صورت قهرمانی قرمزها ۲۵ هزار دلار هم به عنوان پاداش دریافت کند.

این بازیکن در حالی با رقم ۳۰۰ هزار دلار راهی پرسپولیس می‌شود که ارزش او در سایت ترانسفرمارکت، ۲۰۰ هزار دلار عنوان شده است.

کاسیانوی برزیلی در ایران راننده شخصی و منزل مسکونی هم خواهد داشت که البته در خصوص بازیکنان خارجی اتفاقی طبیعی است.

جزییات قرارداد این بازیکن برزیلی و پرسپولیس نشان می دهد که مجموع دریافتی کاسیانو در پرسپولیس رقمی در حدود ۱۰ میلیارد تومان برای یک فصل خواهد بود. 

همچنین باشگاه پرسپولیس ۲۵۰ هزار دلار هم برای دریافت رضایتنامه این بازیکن به ویزلا پرداخت خواهند کرد که مجموعا هزینه جذب کاسیانو را به ۱۸ میلیارد تومان می‌رساند.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

1714652736 2019048

کاشت مو بدون جراحی با خواب طبیعی

در این پست کاشت مو بدون جراحی با خواب طبیعی را در اختیارتان قرار داده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *