تیتر خبرها

کافه گردی "مهسا طهماسبی" با رفقای باحالش وقتی تیپ زده قناری؛ جا شوهر شاهزاده تورید!

مهسا طهماسبی بازیگر جوان و نچرال ایرانیه که اِبایی از انتشار تصویر خود با ظاهری ساده نداره و اینبار با رفقا تو کافه حسابی ترکوند.

شایانیوز- مهسا طهماسبی از بازیگرای مهشور و باحال ایرانیه که هنوز به اون اوووج دیده شدنه نرسیده چرا که کلی راه داره تا وقتی که مثلا مثل الناز شاکردوست، مخاطب می بینتش بگه عهههه این که مهسا طهماسبی هستش، و از خوشحالی بال در بیاره! البته که اینها مزاح بود اما خب مهسا طهماسبی مِن جمله هنرمندانی می باشد که تا به حال در فیلم و سریال های زیادی ایفای نقش داشته اما خب هنوز راه به قله زیاد داره.

مهسا طهماسبی در صفحه اینستاگرامش تصاویر بسیاری از خود به اشتراک میذاره که خب یشتر خودش و آقاشون! خانوم خانوما از اونجایی که به شدت همسر د.وست هستند از پیش از ازدواجشون عکس از اقای شوهر منتشر کردن تا به حالا که بچه دار شدن!! مهسا طهماسبی دوستای زیادی هم داره که گهگاهی ازشون رو نمایی میکنه و اینبار با رفقا در رستورانی خفن پست گذاشت و مورد توجه قرار گرفت.

unknown_81241842_2479143632310388_714547859554505208_n

شاهزاده سوار بر اسب مهسا طهماسبی که دلشو خیلی برددده!

مهسا طهماسبی به مناسبت اولین سالگرد ازدواجش عکسی رو با همسر جانش منتشر کرد که او رو همدم و همراهش خونده. همسر این بازیگر آدم معروفی نیس و تنها چیزی که مهسا خانوم ازش حرف زده اینه که اسمش امیره. امیر خان که به ظاهر شاهزاده سوار بر اسب سفیدیه واسه مهسا طهماسبی، حسابی پایه گشت و گذار و سفرای خانوم خانوماس و از این لحاظ فالوورای مهسا خانوم با یه عکسی که او از همسرش منتشر میکنه کلی قربون صدقه واسه خودشون میخرن!

Untitled (3)

اعتماد به نفس جذابی که مهسا طهمسابی از همسرش میگیره

مهسا طهماسبی برخلاف بسیاری از بازیگرای امروزی که به محض یکم دیده شدن حسابی میزنن تو کار تبلیغات میکاپ و این حرفا، اصلا به این چیزا توجهی نداره و علاقه ای هم به کسب شهرت از این طریق نداره.

مهسا خانوم تقریبا تو تمام عکساش خیلی ساده و بدون هیچ میکاپی با همسر جانش حضور داره و اینطوری که معلومه خانوم از شوهر جانش اعتماد به نفس بالایی دریافت میکنه که اینطور ساده و بی آلایش میگرده تو اینستایی که هر کی واسه خودش یه پا کینگیه!

r

پارتی های محبوب مهسا طهماسبی که خانومو بردن اون بالا!

مهسا طهماسبی مِن جمله هنرمندانی بود که با تلاش خود به این عرصه راه پیدا نکرد بلکه پارتی داشت اونهم دو تاااا از نوع مشهور و خوبش! خب خیلیا هستن که میرن تست میدن و به مرور میشن چهره اما خیلیام هستن که مثل مهسا بانو راه براشون صاااف و آسفالت بوده و به راحتی رسیدن اینجایی که هستند. شاید براتون سوال شده باشه که این دو شخصیت چه کسانی هستند که خب باید بگیم یکیشون از رو فامیلیه مهسا طهماسبی لو میره! بله درسته مائده طهماسبی بازیگر مشهور ایرانیه که میشه عمه خانوم مهسا خانوم و از طرفی هم فرهاد آئیش بازیگر مشهووور تر ایرانی میشه شوهر عمه مهسای جوان!

Untitled (4)

بیوگرافی جالب مهسا طهماسبی

مهسا طهماسبی متولد ۹ آبان ۱۳۷۲ در کرج ، فارغ التحصیل لیسانس رشته تئاتر با گرایش عروسکی از دانشگاه تهران می باشد که ابتدا با تئاتر دانشجویی شروع کرد تا اینکه از ۲۲ سالگی جلوی دوربین رفت.

مهسا طهماسبی فیلم قانون مورفی و چند نمایش را نیز در صحنه تئاتر اجرا کرده است. این هنرمند جوان کشورمان در اولین روز از تیرماه ۱۴۰۰ با همسرش عقد کرد و عکس‌های جذابی از ازدواج خود به اشتراک گذاشت.

مهسا+طهماسبی

ویدیوی جالبی که خانوم بازیگر در رابطه با خواستگاریش پست کرد با کپشنی جالبتر!

 کپشن:  سکانس ها در زندگی‌من خواهد بود .
درست همین شب که داشتیم فیلم برداری میکردیم، امیر برای خواستگاری من رفته بود خونمون (بله من سر کار، امیر به دنبال اجازه پدر!)
یواشکی و به شوخی به آقای سلیمانی گفتم ببینین من چقدر متعهدم! الان خاستگاریمه و من اینجام…
چند ساعتی گذشت…
وسط ضبط این سکانس یهو یه صدای عجیبی از باند آقای شهامت اومد . من متعجب اول اونو نگاه کردم(نگاه اول)، تو دلم چیا که نگفتم!!!، از اونورم با استرس یه نگاه به آقای آذربایجانی کردم (نگاه دوم)و منتظر بودم کات بدن و …
اما از قرار معلوم کل گروه با هم هماهنگ بود و میخواستن منو سورپرایز کنن…

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

فال روزانه

فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲

در این پست فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲ را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *