کاپیتان آبی ها مثل آب خوردن کلین شیت کرد!

کاپیتان تیم استقلال تا به اینجای فصل، بی‌دردسرترین کلین‌شیت خود در لیگ برابر آلومینیوم به ثبت رساند.

دیدار استقلال و آلومینیوم که به صحنه تقابل میان سیدحسین حسینی و سیدمهدی رحمتی تبدیل شده بود، در نهایت با تساوی به پایان رسید. ۲ سنگربانی که روزگاری در استقلال به عنوان رقیب یکدیگر محسوب می شدند و البته اختلافات میان آنها نیز چند باری رسانه ای شد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ با این وجود، حسینی و رحمتی در سالهای اخیر با یکدیگر روبرو شدند که پیش از هر بازی، به سمت هم رفته و با در آغوش گرفتن یکدیگر، عکس یادگاری گرفتند. اتفاقی که در بازی روز گذشته نیز تکرار شد.

با این حال، حسینی در جریان دیدار با آلومینیوم و تقابل با هم تیمی چند سال پیش خود، کار چندان سختی نداشت. او در تمام طول ۹۰ دقیقه، تنها ۲ مرتبه مجبور به واکنش شد که یکی از آنها ضربه بسیار کم جان یوئل بود و حسینی به راحتی توپ را مهار کرد و صحنه دوم موقعیت دشوارتری بود.

در دقیقه ۲۸ بود که  محمدرضا آزادی با فرار از خط دفاعی استقلال، در گوشه محوطه جریمه ضربه اش را به سمت دروازه زد که حسینی با واکنشی خوب، توپ را به کرنر فرستاد. این تنها عکس العمل جدی کاپیتان استقلال در جریان بازی بود.

2zudsptp

بجز شوت آزادی، حسینی در سایر دقایق بازی بیکارترین بازیکن میدان بود که آمار ۶۴ درصد مالکیت استقلال در دیدار دیروز، گواه این موضوع است.

با تساوی بدون گل روز گذشته استقلال و آلومینیوم، حسینی توانست آمار کلین شیت هایش را تا پایان هفته دهم به عدد پنج برساند. او فصل قبل و تا این هفته از لیگ، در هفت دیدار به میدان رفته بود و ۶ کلین شیت را از خود به جای گذاشته بود. می توان گفت که کاپیتان استقلال در موقعیت یکسان با فصل گذشته (سپری شدن ۱۰ هفته از لیگ) او عملکرد خوب و روند ثابتی داشته است.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

1714905585 2020373

دیدنی‌های رایگان دبی؛ معرفی تفریحات رایگان دبی

در این پست دیدنی‌های رایگان دبی؛ معرفی تفریحات رایگان دبی را در اختیارتان قرار داده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *