تیتر خبرها

کاپیتان بارسلونا در این تیم ماندنی شد؟

سرخیو بوسکتس حالا دوباره به تمدید قرارداد با بارسلونا فکر می کند. 

سرخیو بوسکتس اخیرا تصمیم گرفته بود که در انتهای فصل ۲۳-۲۰۲۲ به دوران حضورش در بارسلونا خاتمه دهد و این باشگاه را به مقصد ام ال اس آمریکا ترک کند؛ حداقل این خبری بود که خود موندو منتشر کرده بود. با این حال نظر کاپیتان ۳۴ ساله بارسلونا تغییر کرده و او حالا به صورت جدی به تمدید قرارداد با بارسلونا فکر می کند. 

به گزارش «شایانیوز» به نقل از پارس فوتبال؛ همه چیز خبر از قطع همکاری بارسلونا و سرخیو بوسکتس می داد اما ظاهرا یک مکالمه طولانی با ژاوی هرناندز، وضعیت را به کل تغییر داد. سرمربی بارسلونا که حرفش برای هافبک تیمش اعتبار زیادی دارد، از بوسکتس خواست که حداقل تا سال ۲۰۲۴ در بارسلونا بماند و رویای زندگی در آمریکا را به تعویق بیندازد. ژاوی کاپیتان تیمش را همچنان به چشم یک مهره کلیدی می بیند و چندین بار روی این موضوع تاکید کرده است. 

ژاوی که از سال ها قبل با سرخیو بوسکتس رفاقت دارد، از او خواست تا با توجه به وضعیت اقتصادی بد بارسلونا و سختی پیدا کردن یک جانشین مناسب، یک فصل دیگر هم با بلوگرانا تمدید کند. تصمیم لیونل مسی مبنی بر ماندن در پاری سن ژرمن به جای انتقال به اینتر میامی، دیگر عاملی بود که روی تصمیم بوسکتس اثر گذاشت چون این هافبک ۳۴ ساله به شدت دلش می خواست تا در میامی دوباره با دوست آرژانتینی اش همبازی شود. سرخیو بوسکتس از بارسلونا جدا می‌شود.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

فال روزانه

فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲

در این پست فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲ را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *