کاپیتان سابق: پرسپولیس توانایی زدن ۳ گل به حریفان را دارد!

کاپیتان پیشین سرخ ها: پرسپولیس بازیکنان بسیار خوبی دارد و توانایی پیروزی در هر دیداری با اختلاف ۲ یا ۳ گل را دارد.

ابراهیم  اسدیدر خصوص پیروزی تیم پرسپولیس مقابل مس رفسنجان در هفته نهم لیگ برتر اظهار داشت : در روزی که پرسپولیس تماشاگر پسند بازی نکرد ، ۳ امتیاز با ارزش را کسب کرد تا دوباره صدرنشین شود. این پیروزی برای سرخپوشان اهمیت زیادی داشت و آرامش را به تیم بعد از دوهفته ناکامی برگرداند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از خبر ورزشی؛ وی افزود: تیم مس رفسنجان تیم شجاعی است و با دل و جرات بازی می کند این تیم در دو فصل اخیر فوتبال زیبایی را به نمایش می گذارد و شکست دادن این تیم کار هر تیمی نیست. نکته بسیار مهم تیم پرسپولیس خط دفاعی این تیم است که با وجود سنگربانی مطمئن و بازیکنانی در خط دفاع خیال هواداران راحت شده است.

اسدی در ادامه خطر نشان کرد: البته باید پرسپولیس بهتر بازی کند و با توجه به بازیکنانی که دارد می تواند در هر بازی ۲ یا ۳ گل به حریفان بزند ولی تیم هنوز هماهنگ نشده است و اگر سرخپوشان در میدان هماهنگ شوند ، مطمئن باشید هیچ تیمی حریف پرسپولیس نمی شود .

کاپیتان اسبق سرخپوشان در پایان  به بازی هفته دهم پرسپولیس با ملوان در انزلی اشاره کرد و گفت : بازی در انزلی برای هر تیمی سخت و دشوار است و کسب ۳ امتیاز در این دیدار واقعا ۶ امتیاز ارزش دارد. پرسپولیس نباید حریف را دست کم بگیرد چون دچار مشکل خواهد شد ، ملوان در انزلی قدرت زیاد دارد و خطرناک است .

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

1714652736 2019048

کاشت مو بدون جراحی با خواب طبیعی

در این پست کاشت مو بدون جراحی با خواب طبیعی را در اختیارتان قرار داده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *