"کتایون ریاحی" زُلیخاییش بالا گرفته با ظاهری عجیب و ژستی غربی پرید وسط؛ وات دِ فاز!

 katayoun riahi shayanews

کتایون ریاحی از هنرمندانی است که اگه برای هر موضوع تیکه خاص خود را نیندازد روزش شب نخواهد شد و اینبار هم برای روز حجاب کار خود را کرد!

شایانیوز- کتایون ریاحی هنرمند سن و سال دار و پیشکسوت سینما و تلویزیون می باشد که البته با بازی در سریال “یوسف پیامبر” و در نقش زلیخا حسابی ترکوند و شد زلیخای ایران! کتایون ریاحی بعد از این پروژه به گونه ای دیگر در این عرصه ابهت پیدا کرد و خیلی ها دوستش داشتند و دارند اما کتایون خانوم ریاحی از اون دسته بانوانی هسنتد که تا چند وقت پیش چندان پر حاشیه نبودند و کم پیش میومد موردی از ایشون دیده بشه اما حالا خانوم بازیگر به یکی از پایه های اصلی جنجالات در میان بازیگران زن تبدیل شده اند!

کتایون ریاحی همین یک ماه پیش بود که اعتراف کرد به او نیز تعرض شده و حتی نام شخص رو هم برد و همین شد تا به شدتمورد هجوم نظرات مثبت و منفی قرار بگیره حالا دوباره خانوم خانوما به مناسبت روز حجاب تصاویر و کپشنی جنجالی منتشر کردند که اینبار هم بر سر زبون ها افتاد! در ادامه ست کتایون ریاحی را مشاهده می کنید تا ادامه ماجرا!

Untitled

Untitled

کتایون ریاحی در کپشن پست نوشت:

میان عاشق و معشوق هیچ حائل نیست

تو خود حجاب خودی حافظ از میان برخیز

البته که تصاویر گویای همه چیز هست اما کتایون ریاحی با توجه به اینکه همیشه علاقمنده تا موهاش رو خیلی نشون بده اینبار با مویی ژولیده طور و ژست هایی عجیب سوژه ای برای کاربران همیشه در صحنه شد.

Untitled

فاز رخسیدن و بوسه کتایون ریاحی با پسرش!

اما از این ها که بگذریم کتایون ریاحی ظاهرا علاقه زیادی به استایل های خاص و جوانانه دارد. وی به تازگی و به مناسبت ۱۵ تیر روز بوسیدن تصویری از خودش در کنار پسرش منتشر کرد که بسیار مورد اقبال مخاطبان قرار گرفت (انگاری خانوم بازیگر کلا تقویم به دست هستند تا دونه به دونه تاریخ و مناسبت هارو واکنش داشته باشند!).

البته این پست خانوم ریاحی هم خالی از حاشیه نبود. مثلاً کتایون خانوم تو کپشنی که برای این عکس ها نوشته به جای رقصیدن رخسیدن نوشت که گویا عامدانه انجام شده است.

تاج گذاریه کتایون ریاحی واسه تولد تاج سرش!

خب دیگه قطعا متوجه شده اید که روحیه خانوم بازیگر متفاوت است و کلا علامندند تا خاص پیش برن. از دیگر عجایب وی مدتی پیش بود که در تولد پسرش با لباسی پلنگی و تاج آبی رنگ ظاهر شد و به قول کاربران انگاری از پسرش جوان تر هم شد بود! برخی هم گفتند حس زلیخایی بهش دوباره دست داده!

ناگفته نماند خانم بازیگر در ادامه این تصویر نوشت: سی و هشت سال پیش عشق واقعی تاج سرم شد، پسرم (با استیکر تاج و چشم نظر)!

honarmandan_official_1638796123

اما راز جَوون موندن کتایون ریاحی چیه!

کتایون ریاحی به گفته خودش سعی می کند صبح ها ورزش صبحگاهی داشته باشد بعلاوه یوگا، شنا و دوچرخه سواری هم ورزش های مورد علاقه اوست که گاهی به آنها می پردازد.

البته که آرایش و عمل های زیبایی نیز در این روند تاثیر زیادی دارد که خانم بازیگر را شاداب نگه دارد. در ادامه ویدیویی از تولد خفنی که برای کتایون ریاحی توسط دوستانش گرفته شده را مشاهده می کنید.

1_123258223_188600119496223_6198687165104837011_n

بیوگرافی عجیب کتایون ریاحی

کتایون ریاحی متولد ۱۰ دی۱۳۴۰، هنرپیشه سینما و تلویزیون است. این بازیگر خانم کارشناس ادبیات و انسان شناسی است. پدر و مادر وی شیرازی -گیلانی تبار هستند. پدر وی اردشیر ریاحی پزشک ارتوپد و مادرش گیتی ریاحی طراح لباس می باشد. کتایون ریاحی خواهر علیرضا ریاحی از دیگر بازیگران سینما در ایران است.

کتایون ریاحی حالا موسس خیریه ای بنام کمک است وحامی کودکان نیازمندکاشت حلزون گوش نیز می باشد. وی تا به حال دو بار ازدواج کرده و همسر دومش بسیار پولدار می باشد!

کتایون+ریاحی



منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

1714396297 2017083

معرفی تویوتا لندکروزر پرادو J۲۵۰ مدل ۲۰۲۴ + مشخصات فنی و قیمت

در این پست معرفی تویوتا لندکروزر پرادو J۲۵۰ مدل ۲۰۲۴ + مشخصات فنی و قیمت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *