کریستیانو رونالدو از بدترین لحظه زندگی‌اش گفت!

رونالدو در خصوص اتفاقات تلخی که در چند ماه گذشته برایش رخ داد صحبت کرده است.

سال ۲۰۲۲ برای کریستیانو رونالدو دشوار بود. ستاره پرتعالی بیش از این که در داخل زمین مشکل داشته باشد، درگیر مشکلات شخصی بود که غم انگیزترین آنها بدون شک مرگ فرزند متولد نشده اش بود.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ پسر رونالدو فرصت زندگی پیدا نکرد اما خواهر دوقلویش سالم به دنیا امد. با این حال این نوزاد هم دچار مشکلاتی شد و خود رونالدو می گوید که مجبور بود او را در بیمارستان بستری کند. بخش تازه منتشر شده از مصاحبه کریستیانو رونالدو و پیرس مورگان را در ادامه می خوانید:

مرگ پسرم احتمالا بدترین لحظه زندگی ام از زمان مرگ پدرم بود. معمولا انتظار دارید که همه چیز روند طبیعی خودش را طی کند و به همین دلیل کنار آمدن با این حقیقت دشوار بود. من و جورجینا لحظات سختی را پشت سر گذاشتیم چون نمی توانستیم درک کنیم چرا چنین اتفاقی باید برای ما رخ بدهد. لحظه زایمان برایم بسیار عجیب و دیوانه وار بود؛ هیچ وقت حس خوشحالی و غم را همزمان تجربه نکرده بودم؛ لحظه ای که نمی دانید بخندید یا گریه کنید. در حقیقت اصلا نمی دانید در آن لحظه باید چه حسی داشته باشید یا چه کار کنید.

رونالدو ادامه داد: 

 
 

عبور از آن تراژدی توان زیادی از من گرفت. چنین حوادثی می توانند یک رابطه را به هم بزنند یا یک رابطه تشکیل بدهند، در مورد من و جورجینا مورد دوم بود، بیش از هر زمان دیگری به او نزدیک شدم. حالا همه چیز را با یک دید متفاوت می بینم. مرگ پسرم باعث شد بیشتر به فرزندانم نزدیک شوم و بیشتر برای آنها پدری کنم.

رونالدو افزود: 

توضیح این سری اتفاقات برای دیگر فرزندانم کار دشواری بود. زمانی که به خانه رسیدیم، آنها دائما می پرسیدند که برادرشان کجاست. پس از یک هفته تصمیم گرفتیم که به آنها حقیقت را بگوییم. گفتیم که برادرشان به بهشت رفته اما هنوز هم بخشی از زندگی ما است. گاهی پیش می آید که آنها پس از انجام کاری به سراغ من می آیند، انگشتشان را رو به آسمان می گیرند و می گویند: “بابا، ما این کار را برای فرشته کوچولو انجام دادیم”.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

1999787

دانلود سریال جنگل آسفالت قسمت ۷ هفتم ( قسمت ۷ جنگل آسفالت ) با حجم نیمه رایگان

در این پست دانلود سریال جنگل آسفالت قسمت ۷ هفتم ( قسمت ۷ جنگل آسفالت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *