کنایه تند و تیز خانم بازیگر سریال های مهران مدیری به تلویزیون + عکس

در این پست کنایه تند و تیز خانم بازیگر سریال های مهران مدیری به تلویزیون + عکس را در اختیارتان قرار داده ایم. با ما در مجله هارپی همراه باشید.

کنایه تند و تیز خانم بازیگر سریال های مهران مدیری به تلویزیون + عکس

آرام جعفری بازیگر مشهور سریال قهوه تلخ با انتشار یک استوری با زبانی تند و تیز به عملکرد تلویزیون در طول سال های اخیر تاخته است.

آرام جعفری که در اواخر دهه هفتاد نخستین تجربه بازیگری اش را با سریال میگی نه نگاه کن به دست آورد، با سریال زیر آسمان شهر در دهه هشتاد به شهرت رسید.

در این دو دهه نیز آرام جعفری در سریال های تلویزیونی و نمایش خانگی متعددی بازی کرده است. اما تعداد بازی های سینمایی او به تعداد انگشتان دو دست هم نمی رسد.

در دهه ۹۰ نیز شاخص ترین نقش او، کاترین در سریال قهوه تلخ به کارگردانی مهران مدیری بود.

او که چهار سالی ست از تلویزیون و ۸ سالی ست که از سینما به دور بوده است، به تازگی یک استوری کنایه آمیز خطاب به تلویزیون منتشر کرده است.

کنایه تند و تیز خانم بازیگر سریال های مهران مدیری به تلویزیون + عکس

بیوگرافی آرام جعفری

آرام جعفری بازیگر سینما و تلویزیون اهل ایران متولد ۲۲ بهمن ۱۳۵۹ در تهران است. آرام جعفری مدرک کارشناسی ارشد در رشته نقاشی گرافیک و همچنین مدرک کارشناسی کارگردانی بازیگری را دارد.

او حرفه بازیگری را از اول دوره راهنمایی با مدرسه هنر و ادبیات صدا و سیما شروع کرد و در پانزده سالگی شاگرد حمید سمندریان بوده است.

از جمله آثار او می توان به قهوه تلخ، زیر آسمان شهر، پلکان مرگ، بگو که رویا نیست، مدینه، راه و بیراه، همسایه‌ها، معمای شاه، میلیاردر، کلانتر ۳، منظومه آتش، آدمخوار، برای آخرین بار و لبه تاریکی اشاره کرد.

منبع : وقت صبح

مطلب پیشنهادی

1999787

دانلود سریال جنگل آسفالت قسمت ۹ نهم ( قسمت ۹ جنگل آسفالت ) با حجم نیمه رایگان

در این پست دانلود سریال جنگل آسفالت قسمت ۹ نهم ( قسمت ۹ جنگل آسفالت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *