"کوروش تهامی" بازیگره ولی زنش با کفشای سیندرلایی میشه مرکز توجهات؛ چرا جوراب سرشه!

koorosh tahami shayanews

کوروش تهامیبازیگر مشهور و محبوب اینبار همراه با همسرش در اکران فیلم کوزوو حضور پیدا کرد که البته خانومشون بیشتر مورد توجه قرار گرفتن!

شایانیوز- کوروش تهامی از بازیگرای محبوب و مشهوری می باشد که سالهاااست در این عرصه فعالیت داره و کارش رو هم از سریال های تلویزیونی شروع کرد و بعد پا به سینما گذاشت. کوروش تهامی برای اولین بار با سریال “زیر تیغ” مشهور شد اما بعد ها نیز با ایفای نقش در سریال “ملکوت” اونهم کاراکتری متفاوت بیش از پیش دیده شد. حالا نقش آقای بازیگر چی بود؟ کوروش تهامی در این سریال که برای ماه رمضان تهیه شده بود، نقش کوروش تهامی فرشته ای رو ایفا کرد که اتفاقا از نقشای اصلی کار هم بود!

اما کوروش تهامی از اون دسته چهره هایی هستش که اصلا و ابدا خودش رو قاطیه حواشی و جنجالات نمیکنه و سعی در بالا رفتن چهارتا یکی پله های ترقی از این راه هم نداره. اما با این حال آقای بازیگر در صفحه اینستاگرامش نزدیک به ۱.۵ میلیون کاربر دنبال کننده اش هستند که دوست دار وی می باشند و خب مشخصه که کمم هوادار نداره و چهره ای محبوبه و جذابه!

بعد از کم شدن کرونا خب سینما ها و اکران ها فَت و فراوون شدن و بازیگران آقا و خانوم نیز راه به راه با استایل هایی جذاب و جورواجور دیده میشن که خب برخی با همسرشون میان و خیلیا هم با تیپا و حرکات خودشون! کوروش تهامی نیز یکی از هنرمندانی بود که همراه با همسرش در اکران فیلم “کوزوو” حضور پیدا که خانوم خانومای ایشون مورد توجه کاربران قرار گرفتن. در ادامه تصویر و ویدیویی که از این زوج گرفته شده رو مشاهده می کنید تا ادامه ماجرا.

Untitled

کوروش تهامی و خانومای یکی از یکی جالبترش!

همونطور که مشاهده کردید همسر کوروش تهامی در حال حاضر خانوم پونه یزدانی می باشد که فارغ التحصیل رشته نقاشی بوده و دوره دیده گریم بین الملل هستند. پونه خانوم قدی بلند و رشید دارند و همیشه هم با چهره ای پر از میکاپ دیده میشن که خب از نظر کاربران با توجه به اینکه خودشون دوره دیده گریم هستند اما چندان آرایش های مناسبی ندارند!

پونه یزدانی اینطور که از تصاویر منتشر شده اش مشخصه علاقه زیادی به شال آبی رنگ و مانتوهای مشکی رنگ دارد. البته که علاقه وافر این زوج کلا به رنگ مشکی تو هردوشون دیده میشه که خب همین موارد نشون دهنده وجود تفاهم بین اونهاست.

البته ک کوروش خان تهامی این بار دومشونه ازدواج می کنند و بار اول با شبنم طلوعی (بازیگر) ازدواج کرد اما علاقه وی به زندگی در خارج از کشور و گرایش به فرقه بهائیت در نهایت باعث جدایی آنها شد.

Untitled

شبنم طلوعی شبنم طلوعی

نحوه آشناییت خانوم و آقا اونم به سبک هنری

نحوه آشنایی ما خیلی هنری بود ، همسرم برای خرید یک سی‌ دی موسیقی وارد مغازه‌ ای شد که من هم داشتم از آنجا خرید می‌ کردم.

وقتی دیدم ایشان سخت مشغول توضیح دادن هستند و فروشنده هم متوجه نمی‌ شود ، وارد معرکه شدم و با توضیحاتم مغازه‌ دار را متوجه کردم موسیقی کار کیست و خواننده آن آلبوم چه کسی است.

اولین جرقه آشنایی ما آنجا بود و بعد هم رفت‌ و آمد‌های معمول و خواستگاری  …

Untitled

بیوگرافی کوروش تهامی

کوروش تهامی متولد ۴ اردیبهشت ۱۳۵۰ در تهران، فارغ التحصیل لیسانس رشته تئاتر از دنشگاه آزاد می باشد که از کودکی میخواست دکتر شود ، اما حالا بازی می کند و تجربه اجرا ، نوازندگی و خوانندگی هم دارد.

دوره موسیقی

پیش از اینکه وارد دنیای بازیگری بشوم با موسیقی مانوس بودم و دوره های مختلف ردیف های آوازی را طی کردم و ساز تنبک و دف سازهای تخصصی ام است.

خواندن تیتراژ

در سال ۱۳۹۲ اولین بار موسیقی تیتراژ سریال روزی روزگاری را با آهنگسازی فرهاد فخرالدینی خواند سپس خواندن تیتراژ سریال عصر پاییزی هم بر عهده گرفت.

Untitled

Untitled



منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

1714652736 2019048

کاشت مو بدون جراحی با خواب طبیعی

در این پست کاشت مو بدون جراحی با خواب طبیعی را در اختیارتان قرار داده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *