تیتر خبرها

کُری خوانی ستاره سپاهان برای تیم های لیگ برتری

محمد علی‌ نژاد وینگر تیم سپاهان می گوید این باشگاه قطعا قهرمان لیگ برتر می شود.

محمد علی‌ نژاد در خصوص دیدار سپاهان مقابل نفت آبادان گفت: بازی با نفت در آبادان واقعاً بازی سختی است و این تیم در خانه می‌تواند هر حریفی را آزار دهد و ما هم کار راحتی مقابل آنها نداشتیم ولی با تدابیر کادرفنی خصوصاً صحبت‌هایی که مورایس بین دو نیمه انجام داد و یک سری تغییرات جزیی در بازیکنان و شیوه بازی توانستیم برتری خودمان را دیکته کنیم و با سه امتیاز به اصفهان برگردیم. 

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ایلنا؛ وی در مورد حضور خودش به عنوان بازیکن تعویضی در زمین و گلزنی در این بازی گفت:

خدا را شکر توانستم برای تیمم مفید باشم. من برایم مهم نیست چند دقیقه بازی کنم و حتی اگر یک دقیقه هم فرصت پیدا کنم همه تلاشم را به کار می‌گیرم تا بهترین عملکرد را داشته باشم و بتوانم تاثیرگذار ظاهر شوم و خوشحالم این اتفاق مقابل صنعت نفت رخ داد. 

وینگر سپاهان در مورد نیمکت نشینی در این دیدار هم عنوان کرد:

در پست وینگر در سپاهان ترافیک عجیب و غریبی وجود دارد و کلی بازیکن مطرح و ستاره در این پست داریم و کادرفنی تلاشش بر این است که در هر بازی با توجه به شرایط آن دیدار ترکیب تیم را بچیند و نظر‌ کادرفنی هم محترم است.

علی‌نژاد در رابطه با دیدار هفته بعد با تراکتور عنوان کرد:

بازی سختی داریم. در لیگ امسال بازی راحت وجود ندارد و قدرت بین تیم‌ها تقسیم شده است. متاسفانه کشور این روزها درگیر مسائل ناراحت کننده‌ای است و این روی کیفیت بازی‌های چند هفته اخیر تاثیر منفی گذاشته وگرنه جذابترین لیگ را نسبت به دوره‌های قبل شاهد بودیم. 

وی افزود:

تراکتور هم تیم خوبی است ولی ما می‌خواهیم از امتیاز میزبانی استفاده کنیم و به بهترین شکل ممکن بازی را ببریم و امیدوارم در این بازی هم دست پر از زمین خارج شویم. 

وینگر سپاهان در پایان در مورد اینکه چه زمانی سپاهان صدرنشین خواهد شد، گفت:

مهم نیست چه زمانی صدرنشین می‌شویم. چه دو هفته دیگر باشد چه هفته‌های پایانی. مهم آخر فصل است که ما در صدر جدول خواهیم بود و حتی یک درصد هم شکی در قهرمانی امسال سپاهان ندارم.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

فال روزانه

فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲

در این پست فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲ را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *