کیلیان امباپه و یک نقش و پست جدید در تیم ملی فرانسه

دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی فرانسه کیلیان امباپه را به عنوان کاپیتان جدید تیم ملی فرانسه برگزیده است.

در رقابت های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، هوگو لوریس کاپیتان تیم ملی فرانسه بود اما پس از پایان یافتن این رقابت ها، لوریس از تیم ملی فرانسه خداحافظی کرد و به این ترتیب فرانسوی ها باید یک کاپیتان جدید برای خود انتخاب می کردند.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فوتبالی، اکنون به نظر می رسید که دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی فرانسه کیلیان امباپه را به عنوان کاپیتان جدید تیم ملی فرانسه برگزیده است. در حقیقت به گفته برخی از منافع معتبر مثل اکیپ و ESPN، کیلیان امباپه در ۲۴ سالگی بازوبند کاپیتانی تیم ملی فرانسه را بر بازو خواهد بست. دیدیه دشان از نقش رهبری امباپه در فینال جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به وجد آمده است و به همین دلیل او را به عنوان کاپیتان جدید فرانسوی ها برگزیده است. امباپه در فینال جام جهانی ۲۰۲۲ قطر موفق شد هت تریک کند اما در نهایت تیم ملی آرژانتین قهرمان جام جهانی شد.

هوگو لوریس کاپیتان قبلی تیم ملی فرانسه کاپ جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه را بالای سر برد و باید دید که امباپه چه افتخاراتی را بالای سر می برد. تیم ملی فرانسه در این فیفادی مقابل تیم ملی هلند و تیم ملی ایرلند در چهارچوب رقابت های مقدماتی یورو ۲۰۲۴ به میدان خواهد رفت و باید دید که چه نتایجی به دست می آورد.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

2015885

روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه

در این پست روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه + تاریخ، معرفی رشته مامایی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *