کی روش تیم جدیدش را انتخاب کرد؟

رسانه های قطری از توافق فدراسیون این کشور با کارلوس کی روش خبر می دهند.

کارلوس کی روش در جام جهانی ۲۰۲۲ هدایت تیم ملی فوتبال ایران را برعهده داشت و باوجود امیدهای زیادی که به صعود به دور بعد وجود داشت اما در نهایت ایران در دو بازی از سه بازی خود شکست خورد و نتوانست راهی دور بعد شود.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از شفقنا؛ فدراسیون فوتبال ایران و کی روش تاکنون موضع نهایی خود را برای جدایی و ادامه همکاری اعلام نکرده اند اما به نظر می رسد که کار کی روش در فوتبال ایران حداقل برای این دوره به پایان رسیده است.

روزنامه های قطری در چند ساعت اخیر از توافق فدراسیون فوتبال این کشور با کی روش خبر می دهند. این خبر را ابتدا روزنامه سرشناس و معتبر الکاس اعلام کرد و بلافاصله دیگر روزنامه های قطری از جمله استاد الدوحه، الشرق، الوطن و البیان هم آن را پوشش دادند و به نظر می رسد که بحث حضور کی روش در نیمکت قطری ها بسیار جدی است.

روزنامه الوطن از شانس بالای کی روش برای هدایت تیم ملی فوتبال قطر و جایگزینی سانچس سخن به میان آورد و نوشت: کی روش و مارتینس دو گزینه جدی هستند که البته کی روش شانس بیشتری دارد.

هدایت تیم ملی فوتبال قطر را در جام جهانی ۲۰۲۲ سانچس اسپانیایی برعهده داشت که او نتوانست انتظارات را برآورده کند و تیمش در هر سه بازی شکست خورد البته قطری با این مربی توانسته بود که قهرمانی در جام ملت های آسیا را تجربه کند.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

2015885

روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه

در این پست روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه + تاریخ، معرفی رشته مامایی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *