تیتر خبرها

گزینه اول برای قضاوت دربی ۹۹

در چند آینده به طور رسمی از سوی فدراسیون فوتبال داور دیدار دربی اعلام می شود.

بر اساس خبرهای رسیده از فدراسیون فوتبال خداداد افشاریان و دوستانش در کمیته داوران روی نام امیر عرب براقی به اجماع رسیدند و قرار است این داور جدال روز سه شنبه دو تیم استقلال و پرسپولیس را سوت بزند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ امیر عرب براقی جدا از اینکه در یازده هفته سپری شده از مسابقات لیگ برتر پرکار ترین داور بوده و بازی های حساسی را سوت زده، نمرات خوبی را نیز از ناظران داوری گرفته و به همین خاطر از سوی کمیته داوران به عنوان داور دربی برگزیده شده است. از بازی های حساسی که او در یازده هفته سپری شده از مسابقات سوت زد مصاف گل گهر – استقلال در استادیوم اختصاصی گل گهر بود. او در این بازی و در ثانیه های پایانی به دنبال خطای صورت گرفته به روی صالح حردانی به سود استقلال پنالتی اعلام کرد که بازبینی تصاویر نشان داد، تصمیم او کاملا درست بود. هم چنین دو تیم سپاهان و پرسپولیس با سوت امیر عرب براقی در استادیوم نقش جهان به مصاف هم رفتند که این بازی هم با تصمیمات های خوب این داور همراه بود.

امیر عرب براقی که گزینش شده آکادمی داوران کنفدراسیون فوتبال آسیا است امسال بار دیگر به لیست داوران بین المللی فوتبال ایران برگشته و بدون شک با قضاوت دراین بازی می تواند، گام بزرگی به سوی قضاوت در بازی های بین المللی بردارد و جا پای علیرضا فغانی بگذارد. جالب اینکه او با علیرضا فغانی نسبت فامیلی دارد و زمانی که امیر قلعه نویی سرمربی تیم سپاهان بود از این داور به عنوان علیرضا فغانی آینده فوتبال ایران یاد کرد.

مصاف دو تیم استقلال و پرسپولیس سه شنبه آینده در استادیوم آزادی برگزار می شود.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

فال روزانه

فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲

در این پست فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲ را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *