گلاره عباسی چه خوش و بشی راه انداخته با آقایون سِلب؛ با آراویراش تی تی رو زد حاشیه!

گلاره عباسی این روزها اگر چه کم کار به حساب میاد اما نه تنها پروژه های خفن بازی می کنه که با آرایش های دلبرونش داره ته محبوبیت رو نون میکشه.

شایانیوز- گلاره عباس از جمله بازیگر های بسیار کم حاشه و دوست داشتی سینما است که تا حالا کار های موفق و قوی ای هم در پرونده کاریش داشته اما ظاهرا گلاره عباسی ترجیح میده که این روزها کمی از فضای بازیگری دور بشه و بیشتر وقت خودش رو برای کار های اجتماعی به خصوص موسسه سوینا صرف کنه؛ موسسه ای که به سینمای مخصوص نابینا ها شهرت داره. با همه این اوصاف گلاره عباسی هر از چند گاهی هم با قبول نقش های خوب در کارهای قوی مثل شادروان و ابلق نشون میده که حواسش به بازیگریش هم هست و اگر کار خوبی بهش پیشنهاد بشه حتما ازش استقبال میکنه.

همون طور که می دونید ورزش کردن و نشون دادن اون به دیگران این روز ها بین سلبریتی ها خیلی باب شده و تقریبا همه سلبریتی ها دیگه یه فیلم یا عکس رو از تمرین کردن خودشون تا حالا منتشر کردند، بعضی ها هم که طبیعتا دیگه شورش رو در میان. معمولا ورزشی که خانوم های سلبریتی میرن سراغش یا تنیسه یا بدنسازی اما گلاره عباسی ورزشی که برای خودش انتخاب کرده ورزش کوهنوردی است که البته تو این کار تنها نیست، سارا بهرامی و نگار جواهریان هم از جمله هنرمند های معروفی هستند که تا حالا بار ها عکس خودشون رو نوک قله این کوه و اون کوه منتشر کردند. در ادامه یکی دو تا از عکس های گلاره خانوم رو بر فراز کوه ها با هم میبینیم.

گلاره عباسیگلاره عباسی

گلاره عباسی با چهره نچرالش یه جور آرایش میکنه که دل آدم ضعف میره

به گزارش شایانیوز، متاسفانه تو این دوره زمونه انجام عمل ها و تزریقات زیبایی بین سلبریتی ها خیلی باب شده و به هیچ سن و سالی هم محدود نمیشه به خاطر همین اون دست خانوم هایی که با چهره طبیعی و نچرال خودشون جلوی دوربین حضور پیدا می کنند بین مردم خیلی محبوب میشن و طرفدار پیدا می کنند که یکی از خانوم های جذاب خدادادی گلاره عباسی نازنین است. گلاره عباسی چهره زیبا و دوست داشتنی ای داره که با یه نمه آرایش چنان جلوه ای پیدا می کنه که نگو و نپرس؛ به همین خاطر هم هر زمان که خانوم خانوما می خواد در یک مراسم مهم شرکت کنه چنان تیپ میزنه و آراویرا می کنه که حساااابی زیبایی و جذابیت خودش رو به رخ بکشه و از طرف دیگه با انتشار عکس های حرفه ایش که میکاپ هیا خفنی هم درشون داره برای طرفدار هاش دلبری میکنه تا یه وقت از قافله عقب نمونه.

گلاره عباسیگلاره عباسی

گلاره عباسی کنار الناز شاکردوست رخ میگیره برگ ریزون

مشخصا همه می دونند و بر سر این قضیه تفاهم دارند که الناز شاکردوست یکی از زیبا ترین و جذاب ترین بازیگر های خانوم در سینمای ایران به حساب میاد که خوب طبیعتا با آرایش های معرکه اش و لباس های مارک و گرون قیمتی که می پوشه ده برابر جذاب تر میشه، همین موضوع هم گاها باعث میشه که خیلی از خانوم های سلبریتی رو ابدا نشه با الناز شاکردوست مقایسه کرد و یا شاید حتا خود اون ها هم روحیه رقابت پذیری با خانوم سوپر استار رو نداشته باشند اما چند وقت پیش در مراسم اکران سینمایی ابلق که اتفاقا مثل اکثر اوقات الناز شاکردوست از زیبایی می درخشید گلاره عباسی با چنان اعتماد به نفسی در کنارش ایستاد و عکس گرفت که تازه اون موقع زیبایی خدادادی خانوم خانوما به چشم اومد و معلوم شد گلاره خانوم هم چیزی از زیبایی های الناز شاکردوست کم نداره.

گلاره عباسیگلاره عباسی

گلاره عباسی چنان زده تو خط رفیق بازی که انگاری ترمزش بریده

این روزا که خیلی از بازیگرا دنبال اینن که مدام پی چیتان پیتان باشن و با میکاپای پر و پیمون اسم خودشونو تو فضای مجازی بولد کنن، بعضیا هم هستن مثل گلاره عباسی که دنبال ساده پوشی و رفیق یافتنن مخوصا از بین سلبریتی های آقا که خیلی هم معروف تشریف دارن.

این بازیگر خوش چهره که رییس موسسه سویناست و برای نابینایان فیلم ها و سریال های ایرانی و خارجی رو دوبله میکنن با تیمی از آقایون خوشتیپ و محبوب، با آنچنان آرا ویرایی چفت به چفت آقایون شاخ شده که فقط بیا و ببین! البته این موضوع اصلا باعث نشده که خانوم خانوما از جذاب کردن خودش عقب بمونه و یا به حاشیه کشیده بشه و از کارش جا بمونه.

گلاره عباسیگلاره عباسی

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

2015885

روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه

در این پست روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه + تاریخ، معرفی رشته مامایی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *