گل محمدی دست به ترکیب پرسپولیس می زند!

پرسپولیس اولین شکست خود را در لیگ ۲۲ در ورزشگاه آزادی متحمل شد تا گمانه زنی های زیادی در مورد ترکیب سرخ ها در بازی بعدی مطرح شود.

بازی‌های حساس پرسپولیس مقابل مدعیان قهرمانی فصل جاری لیگ برتر با اولین شکست این تیم آغاز شد. سرخپوشان پایتخت در اولین جدال با حریف پر طرفدار تبریزی تن به شکست یک بر صفر دادند تا سه امتیاز حساس این دیدار خانگی را از دست بدهند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ حالا پرسپولیس روز جمعه باید دومین تقابل خود را با یکی از دیگر از جدی‌ترین مدعیان لیگ در اصفهان برگزار کند. پرسپولیس باید برای حفظ صدرنشینی اش این بازی را با پیروزی پشت سر بگذارد و سپاهان نیز برای ارتقای رتبه خود در جدول نیاز به امتیازات این بازی خانگی دارد. از این رو هم مورایس و هم گل محمدی تلاش می کنند با بهترین ترکیب و نفرات خود پا به میدان بگذارند.

همین موضوع باعث شده شایعاتی مطرح شود مبنی بر این که یحیی گل محمدی پس از شکست استراتژیک تیمش در دیدار با تراکتور تصمیم به تغییر نفرات اصلی گرفته و قصد دارد با ایجاد تغییراتی در خط میانی، دست پر از اصفهان به تهران برگردد. مشابه تدبیری که فصل قبل اتخاذ کرده بود و با تغییرات پیاپی در ترکیب پس از هر شکست یا دریافت گل در هر بازی، تیمش را با چند تغییر در ترکیب اصلی راهی میدان می کرد.

در این میان البته بعضی ها معتقدند یحیی گل محمدی باید با کنار گذاشتن نفراتی که روحیه بازی ندارند و به همین دلیل نیز نتوانستند مقابل تراکتور نتیجه بگیرند، به بازیکنان نیمکت نشین که انگیزه های زیادی دارند میدان داده و با این تغییرات تیمش را از نظر روحی تقویت کند. در تقابل با این نظر گروهی نیز این اعتقاد را دارند که یحیی نباید باز هم تیمش را با تغییرات فراوان راهی میدان کرده و اشتباهات فصل قبل را تکرار کند.

حال باید دید در بازی با سپاهان تغییرات پرسپولیس در اصفهان چقدر خواهد بود و چه بازیکنانی در رویارویی با سپاهان از سوی گل محمدی به میدان فراخوانده می شوند.

گفتنی است پرسپولیس در پایان هفته هفتم با ۱۴ امتیاز و سپاهان با ۱۲ امتیاز به ترتیب رتبه‌های اول و سوم جدول را در اختیار دارند و پیروزی هر کدام از این تیم ها می تواند حکم به صدرنشینی این تیم دهد.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

1716213754 2028018

تسلیت شهادت رییس جمهور + عکس پروفایل، پیام و استوری

در این پست تسلیت شهادت رییس جمهور + عکس پروفایل، پیام و استوری را در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *