یحیی همچنان بدون ریسک ترکیب می‌چیند!

پرسپولیس یحیی در بازی برابر تیم های پایین جدول نیز با دو هافبک دفاعی بازی می کند.

این یک واقعیت است که پرسپولیس به قول علی پروین تا صبح هم بازی می کرد موفق نمی شد دروازه پیکان را باز کند.

به گزارش «شایانیوز»  به نقل از طرفداری؛ به جز سیستم ۸ هافبک ( به جز بیرانوند، گولسیانی و پورعلی گنجی) و بدون مهاجم یحیی، پرسپولیس قادر به موقعیت سازی نبود و پس از حضور عبدی و پاکدل نیز حتی یک موقعیت گل برای این دو مهاجم ایجاد نکرد.

اما موضوعی که عجیب به نظر می رسد این است که گل محمدی بازی با دو هافبک دفاعی را در تیمش به یک عادت تبدیل کرده است. دیگر کسی سوال نمی کند چرا باید پرسپولیس به عنوان تیمی با مکتب هجومی همواره در بازی های خانگی هم با دو هافبک دفاعی بازی کند و فرقی ندارد جلوی استقلال بازی می کند یا ملوان و پیکان و صنعت نفت آبادان.

یک سیستم؛ یک تدبیر و یک پلن برای تمام حریفان در بازی های داخل و خارج از خانه در ذهن گل محمدی می گذرد و قرار هم نیست شاهد تغییر عادت یا تغییر سیستمی باشیم.

در بازی با پیکان نیز شاهد همین اتفاق بودیم. پرسپولیس مطابق عادت مجهول و عجیب گل‌محمدی بازی را با دو هافبک دفاعی شروع کرد. تدبیری که باعث شد پرسپولیس نیمه اول را با همان پاس های کوتاه و بی فایده از دست بدهد.

در نیمه دوم تغییرات انجام شد و یکی از هافبک های دفاعی بیرون رفت اما در نوع بازی سرخ ها تغییری ایجاد نشد و به نظرمی رسد بازی با دو هافبک دفاعی در ذات پرسپولیس تنیده شده است.

به هر روی در این مدت انتقادهای زیادی از پرسپولیس یحیی صورت می‌گیرد و حالا پرسپولیس متهم است به انجام بازی های بی هدفی، که فقط توپ را در زمین می چرخاند. نقدهایی که با توجه به وضعیت فعلی پرسپولیس بسیاری از آن ها درست و منطقی به نظر می رسد.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

2015885

روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه

در این پست روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه + تاریخ، معرفی رشته مامایی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *