یه عالمه استایل شیک با مانتوی سبز؛ بانوی خوبم با رنگ طبیعت نگین هر محفلی باش

1660151284 489 n

در نگاه اول ممکنِ فکر کنید که ست کردن لباس سبز خیلی سختِ اما اصلا اینجوری نیست سبز جزء رنگ هایی است که به راحتی با سایر رنگ ها ست میشه.

شایانیوز- سبز رنگ طبیعتِ که از ترکیب آبی و زرد ایجاد میشه. از نظر روانشناسی این رنگ ترکیبی از حس آرامش آبی و خوش بینی زرد القا میکنه. رنگ سبز احساس امنیت به شما میده و باعث میشه با دیدنش امید به پیشرفت در زندگی، در شما زنده بشه. سبز نماد رشد و نمو، از نو زاده شدن و همچنین نمادی از هارمونی و هماهنگی است. سبز طیفی از رنگ های فسفری، سبز لجنی، زمردی، یشمی، سبز ارتشی و سبز پسته ای رو شامل میشه.

در نگاه اول ممکنِ فکر کنید که ست کردن لباس سبز خیلی سختِ اما اصلا اینجوری نیست سبز جزء رنگ هایی است که به راحتی با سایر رنگ ها ست میشه بنابراین اگه یه لباس سبز داشته باشید میتونید اون با خیلی از لباس هاتون بپوشید و استایلی شیک و زیبا برای خودتون بسازید.

اگه میخواین با مانتوی سبز یه استایل خیلی شیک و خوشگل واسه خودتون بسازید باید نکاتی رو به شرح ذیل رعایت کنید:

۱- پیدا کردن ترکیب‌های رنگی درست، اولین و مهم‌ترین قدم برای داشتن استایلی شیک و جذابِ. سبز با رنگ‌های زیادی می‌تونید ست کنید اما ترکیبش با زرد، بژ، صورتی، قرمز و آبی تیره مطمئنا از شما یه خانوم شیک پوش میسازه. رنگ های خنثی هم در کنار سبز بسیار جذاب میشن.

i

۲- ما ایرانیا معمولا رنگ های خنثی مثل سفید، مشکی، طوسی و کرمُ برای پوششمون انتخاب میکنیم و نسبت به رنگ های دیگه گارد داریم. بنابراین اگه در ابتدای راه هستید و تازه می‌خواین رنگ سبز به استایلتون اضافه کنید، امن‌ترین راه استفاده از اکسسوری‌های سبزِ. کیف، کفش، کمربند یا روسری به رنگ سبز اکسسورهای زیبایی برای اضافه کردن این رنگ به استایلتون هستند. اگه یه کیف یا کفش سبز داشته باشید به راحتی میتونید اونُ با لباس های قهوه ای، مشکی، طوسی، کرم، زرد و آبی ست کنید. اگه اصول ست کردن آیتم ها رو بلد باشید و یکم هم ریسک پذیر باشید سبز در کنار صورتی و بنفش هم جذابیت خیره کننده ای رو براتون ایجاد میکنه.

y

۳- اگه قرارِ به محیطی رسمی یا نیمه رسمی برید و انتخاب اصلی شما رنگ سبزِ، بهترین مکمل برای این رنگ، آبیه. تقریبا بیشتر طیف های آبی برای ست شدن با سبز مناسبِ اما پیشنهاد ما آبی تیره یا کاربنی است. اما اگه آبی روشنُ انتخاب کردید، دقت کنید که بهترِ از رنگ خاکی مایل به قرمز هم در استایلتون استفاده کنید. اگه برای قرار کاری، دوست دارید از رنگ سبز استفاده کنید به سرمه ای هم فکر کنید. پیشنهاد بعدی ما برای محیط های نیمه رسمی انتخاب رنگ کرم و شکلاتی یا نسکافه ای در کنار سبزِ. برخی افراد رنگ قهوه ای رو مناسب با رنگ سبز میدونند. اما قهوه ای هرچه روشن تر باشه و به کرم نزدیکتر باشه، در ترکیب با سبز جذاب‌تر میشه. 

n

۴- اگه رنگ سبز دوست دارید میتونید فریم عینکتون این رنگی انتخاب کنید اما قبلش باید بدونید که این رنگ به پوستتون می یاد یا نه؟

پس ابتدا باید رنگ پوستتون بشناسید. بسیار مهمِ که رنگ فریم عینک متناسب با رنگ طبیعی پوست صورت شما انتخاب بشه. رنگ پوست به دو دسته کلی گرم و سرد تقسیم میشه. پوست‌های گرم متمایل به زرد یا سبز هستند. این در حالیست که پوست سرد بیشتر به سمت رنگ صورتی یا آبی متمایل است. جالبِ بدونید برخی از افراد هر دو رنگ پوستُ به طور همزمان دارن، در این حالت این افراد باید رنگ فریم عینک را بر اساس رنگ مو یا رنگ چشم‌های خود انتخاب کنند.

Gl

به گزارش شایانیوز برای رنگ پوست با تناژ گرم بهترِ فریم هم از میان رنگ‌های گرم انتخاب بشه؛ مثل رنگ‌های بژ، قهوه‌ای، طلایی، صورتی، نارنجی، قرمز، زرد و البته رنگ سبز. برای رنگ پوست با تناژ سرد بهترِ فریم از میان رنگ‌های سرد همچون مشکی، طوسی، صورتی‌، آبی‌ و بنفش‌ انتخاب بشه.

پس اگه رنگ پوستتون گرمِ عینک با فریم سبز بهتون می یاد. حالا اگه چنین عینکی رو انتخاب کردید ممکن این سوال براتون پیش بیاد که بقیه آیتم ها رو باید از چه رنگ هایی انتخاب کنید تا حسابی خوشتیپ شید. شما میتونید عینکُ با بقیه لباس ها یا اکسسوری ها ست کنید. مثلا اگه فریم عینکتون سبزِ کیف و کفش سبز انتخاب مناسبی است. به طور کلی عینک با فریم سبزُ میتونید با خانواده سفید، مشکی، کرم، پترن پلنگی و سبز ست کنید.

o

p

i

j

in

jjj

u

o

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما رو دنبال کنید.​

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

2015885

روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه

در این پست روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه + تاریخ، معرفی رشته مامایی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *