یک ستاره دیگر لیورپول هم مصدوم شد!

رابرتسون

اندی رابرتسون به دلیل مصدومیت زانو در دیدار مقابل ناپولی، مسابقه فردا برابر آژاکس را از دست خواهد داد.

تیم یورگن کلوپ در بازی ابتدایی خود در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، چهارشنبه شب گذشته و در ایتالیا با نتیجه سنگین ۴-۱ از ناپولی شکست خورد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ رابرتسون اسکاتلندی در آن مسابقه دچار مصدومیت زانوی پای چپ شده بود و امروز مشخص شد که این بازیکن در بازی فردا شب در ورزشگاه آنفیلد برابر آژاکس غایب خواهد بود. رابرتسون روز یکشنبه در مرکز تمرینی AXA با زانوبند حضور پیدا کرد، اما در نهایت مجوز حضور او در میدان توسط کادر پزشکی باشگاه صادر نشده است.

به نظر می رسد یورگن کلوپ در دیدار با آژاکس به کوستاس سیمیکاس این فرصت را می‌دهد تا در سمت چپ در خط دفاعی چهار نفره تیم لیورپول، جانشین اندی رابرتسون شود. بدین ترتیب این مدافع کناری با پیوستن به جمع مصدومانی چون الکس اکسلید چمبرلین، نبی کیتا، جردن هندرسون، ابراهیما کوناته، کورتیس جونز و کائویمهین کلهر، به مشکلات کلوپ می‌افزاید.

در حال حاضر مشخص نیست که رابرتسون چه مدت از میادین دور خواهد بود و قرار است سرمربی آلمانی لیورپول در نشست پیش از بازی با آژاکس در مورد او صحبت کند. در فصل جدید و در همین ابتدای کار، تعدد بازیکنان مصدوم به شکل عجیبی بالا بوده و کار لیورپول را سخت کرده است. تیاگو آلکانتارا در نیمه دوم بازی برابر ناپولی اولین بار پس از یک ماه به میادین برگشت و دیوگو ژوتا پس از مشکل همسترینگ در طول جلسه تمرینی پیش فصل در تایلند، در گودیسون پارک برابر اورتون شرایط بازی در ترکیب لیورپول را پیدا کرد.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

1715528856 2022994

طرز تهیه کیک یزدی خوشمزه و اصیل + نکات مهم

در این پست طرز تهیه کیک یزدی خوشمزه و اصیل + نکات مهم را در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *