یک نامه ستاره استقلال را شاکی کرد!

1660809180 922 ارسلان

ندادن نامه عدم نیاز به مهاجم استقلال برای مسئولان این باشگاه مشکل آفرین شده است.

پس از اینکه ریکاردو ساپینتو سرمربی تیم فوتبال استقلال ارسلان مطهری و سیدمحمد حسینی را در لیست مازاد قرار داد تا جا برای ثبت قرارداد سیاوش یزدانی و کاوه رضایی باز شود، مسئولان استقلال تلاش زیادی کردند تا با این دو بازیکن به توافق برسند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از تسنیم؛ حسینی از طریق مدیربرنامه‌هایش به باشگاه استقلال اعلام کرد با گرفتن ضرر و زیان قراردادش را فسخ می‌کند. البته باشگاه استقلال خیلی با مدافع فصل گذشته هوادار به مشکل نخورد و این بازیکن به تراکتور تبریز پیوست. مطهری اما، نه تنها راضی به فسخ قرارداد یا رفتن به تیمی دیگر به صورت قرضی نشد، بلکه اعلام کرد حاضر به توافق نیست.

این بازیکن که میان هواداران استقلال محبوب است، روز گذشته در محل تمرین آبی‌پوشان حضور یافت. برخلاف اینکه، برخی‌ها عنوان کردند مطهری با استقلال تمرین کرد اما این بازیکن برای گرفتن نامه عدم نیاز سرمربی استقلال به محل تمرین رفته بود. مهاجم استقلال از سرپرست تیم خواست تا یک نامه به او بدهند و قید کنند به او برای ادامه فصل نیاز ندازند، اما به مطهری توضیح داده شد که محل تمرین جایی برای دادن نامه نیست و باید به باشگاه برود.

همین مسئله باعث ناراحتی دوباره مطهری شد و این بازیکن با وجود تلاش مسئولان استقلال راضی به فسخ قراردادش نشد تا مشکلاتی برای ثبت قرارداد یزدانی و رضایی به وجود بیاید.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

2015885

روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه

در این پست روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه + تاریخ، معرفی رشته مامایی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *