یک پرسپولیسی نماینده بازیکنان در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال؟

1661768524 398 تیم ملی ایران

نشست اعضای مجمع عمومی فدراسیون فوتبال برای تعیین ریاست فدراسیون فوتبال فردا برگزار خواهد شد.

فدراسیون فوتبال همانند نشست قبلی وحید امیری را برای شرکت در نشست مجمع به عنوان نماینده بازیکنان برگزیده است اما اینطور گفته شد که احسان حاج صفی کاپیتان اول تیم ملی در نامه ای به فدراسیون فوتبال خواستار حضور در نشست اعضای مجمع عمومی فدراسیون فوتبال شده است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛  مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال در گفتگو با رادیو تهران در پاسخ به این سوال که اگر احسان حاج صفی تصمیم به حضور در نشست مجمع عمومی فدراسیون فوتبال را بگیرد آیا فدراسیون فوتبال مانع خواهد شد؟ گفت:  برخی کم لطفی‌ها در روزهای اخیر شده است. لیست اسامی اعضای مجمع ۷۰ روز قبل و وقتی هنوز تکلیف ثبت نام‌ها و نامزدهای حاضر در انتخابات مشخص نشده بود، آماده شده است. کاملا هم قانونی، مشخص و روشن است و هیچ نکته مبهمی در این لیست وجود ندارد. در همه ادوار ترتیب کاپیتان‌های تیم ملی از طرف سرمربی به دپارتمان تیم‌های ملی و سپس دبیرخانه مجمع اعلام می‌شود. اولویت با فردی است که در ایران حضور داشته باشد. در مجمع قبلی که ۱۰ خرداد برگزار شد، وحید امیری حضور یافت به این دلیل که سایر کاپیتان‌های تیم ملی لژیونر بوده و در ایران حضور نداشتند. به ترتیب مشخص شده هر کاپیتانی که در ایران حضور داشته باشد در مجمع حاضر خواهد شد در غیر این صورت نوبت به نفر بعدی می‌رسد. خوشبختانه همه کاپیتان‌های تیم ملی ما تا قبل از امیری لژیونر بودند و به همین دلیل نوبت در مرحله قبل به او رسید. در این مجمع هم اگر کاپیتان‌های خارج از کشور به ایران تشریف بیاورند، می‌توانند در مجمع حضور پیدا کنند اما اگر حضور نداشته باشند گزینه بعدی امیری خواهد بود.

ppu20btb

محمد جواد پاینده در واکنش به این موضوع که آیا مطلع است احسان حاج صفی برای شرکت در نشست مجمع عمومی فدراسیون فوتبال اعلام آمادگی کرده است؛ گفت: این را من هم شنیدم و دوستان به من اطلاع داده‌اند که ظاهرا حاج صفی چنین موضوعی را گفته است. اگر او خودش را برساند به عنوان کاپیتان تیم ملی در مجمع حضور خواهد داشت و هیچ مشکلی هم وجود ندارد اما اگر نیاید، اولین کاپیتانی که در ایران حضور دارد یعنی وحید امیری را در مجمع خواهیم داشت. در غیر این صورت  حاج صفی یا سایر نفرات لژیونری که به ترتیب سابقه در اولویت هستند و از طرف سرمربی به دپارتمان‌ تیم‌های ملی و دبیرخانه مجمع معرفی شده اند، می‌توانند شرکت کنند.

وحید امیری که یکی از بازیکنان بدون حاشیه و با اخلاق تیم ملی بشمار می رود با تگ کردن احسان حاج صفی در صفحه شخصی اش به نوعی تلاش کرد این موضوع را مدیریت کند و اینکه تاکید کند هیچ اختلافی بین بازیکنان تیم ملی وجود ندارد. مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال در واکنش به این رفتار هم گفت: دقیقا همین جوری است. اصلا چنین فضایی بین بچه‌ها وجود ندارد و خودشان هم این مسائل را می‌دانند. مقداری کم لطفی از بیرون از مجموعه تیم ملی صورت می‌گیرد در غیر این صورت بچه‌ها با هم  مشکلی ندارند. فدراسیون و دبیرخانه محمع طبق ضوابط و قوانین عمل می‌کند. بدیهی و شفاف است وقتی کاپیتان اول یا دوم تیم ملی به دلیل لژیونر بودن در ایران حضور ندارند، کاپیتانی که به دلیل اولویت در ایران حضور دارد در مجمع حاضر می‌شود.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

1714978869 2020852

نیسان سانی وارداتی جهان نوین آریا + مشخصات، عکس و قیمت Nissan Sunny

در این پست نیسان سانی وارداتی جهان نوین آریا + مشخصات، عکس و قیمت Nissan …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *