آخرین خبرهای نقل و انتقالات پرسپولیس جمعه ۲۴ تیر

1657693801 949 پرسپولیس

فعالیت‌ های نقل و انتقالات تابستانی باشگاه پرسپولیس در ابتدا باعث به وجد آمدن هواداران این تیم شد.

رضا درویش در روزهای نخست مورد تمجید آنها در فضای مجازی قرار بگیرد اما روند خریدهای این تیم و عدم جذب بازیکنان خارجی مد نظر یحیی گل محمدی باعث شد شرایط تغییر کند.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از راهبرد معاصر؛ همین امر باعث شده تا مدیر عامل باشگاه پرسپولیس بار دیگر برای جذب مهاجم و هافبک خارجی دست به کار شده و برنامه لازم برای حضور آنها در تمرینات پیش فصل را پیش بینی کند.

درویش برای جذب این گزینه‌ها قرار است ارز اولیه را تهیه کرده تا بتواند خریدهای خارجی را هر چه زودتر وارد لیست تیم کند.

این در حالی است که بازیکنان فصل گذشته پرسپولیس همچنان بابت عدم دریافت ۲۰ درصد باقیمانده از طلب خود گلایه دارند اما باشگاه پرسپولیس همچنان توان تسویه با آنها را ندارد.

مدیرعامل رسپولیس که دوست ندارد زحمات او برای جذب علیرضا بیرانوند، سروش رفیعی، سعید صادقی، دانیال اسماعیلی فر، گئورگی گولسیانی، محمد مهدی احمدی و مرتضی پور علی گنجی زیر سوال برود اولویت خود را جذب خارجی‌های مورد نظر گل محمدی تعیین کرده تا بازیکنان فعلی همچنان انتظار دریافت پول را بکشند.

پرسپولیس به جز کاسیانو به دنبال دو بازیکن برزیلی دیگر هم هست. بازیکنانی که در خط حمله و میانی قرار است جذب این تیم شوند. در صورتی که درویش موفق به جذب این ۳ بازیکن شود تمام خواسته های نقل و انتقالاتی یحیی را انجام داده است.

کمبود مهاجم گریبانگیر پرسپولیس

سرخ‌ها در مسابقه تدارکاتی با پیکان دو مهاجم خود را در اختیار نداشتند.

پرسپولیس در شرایطی مقابل پیکان در چارچوب یک بازی دوستانه به میدان رفت که یحیی گل‌محمدی حامد پاکدل و مهدی عبدی را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت.

این اتفاق سبب شد شرزود تمیروف از ابتدا در ترکیب قرار بگیرد و در همان دقایق ابتدایی پایش به گلزنی باز شود. تمیروف یکی از بازیکنانی بوده که عملکرد راضی کننده‌ای نداشته و کادرفنی پرسپولیس به او اولتیماتوم داده بود و او در این شرایط موفق به گلزنی شد.

یکی از اهداف مهم نقل و انتقالاتی سرخ‌ها که تا اینجای کار محقق نشده جذب دو مهاجم بوده اما با محدود بودن بازیکنان تاپ و بدون قرارداد در لیگ ایران و همچنین شرایط پیچیده جذب مهاجم خارجی با کیفیت، اسکواد پرسپولیس در خط حمله همچنان ناقص مانده است.

مصدومیت پاکدل و عبدی نیز در اولین بازی دوستانه سرخ‌ها یک هشدار جدی برای پرسپولیس بود که در مدت باقی‌مانده تا لیگ تلاش بیشتری برای جذب مهاجم بکنند. روز گذشته کنار تمیروف از محمد عمری در خط حمله استفاده شده بود.

یک مربی دیگر هم یحیی را پیچاند

با جدایی حمید مطهری از کادر فنی پرسپولیس، مدیران این باشگاه به دنبال جذب یک مربی برای حضور در کادرفنی سرخپوشان بودند و در همین رابطه نام‌هایی هم به میان آمد اما در نهایت هر کدام از این نفرات بنا به دلایلی به عضویت کادر فنی پرسپولیس در نیامدند.

روز گذشته در خبری اعلام کردیم که یک مربی اسپانیایی با پرسپولیس به توافقات اولیه رسیده و قرار است به زودی وارد ایران شود تا کار خود را در کادر فنی پرسپولیس آغاز کند اما حالا از این باشگاه خبر می‌رسد که حضور این مربی اسپانیایی هم کنسل شده است.

این مربی که گاسپار نام دارد قرار بود به زودی وارد تهران شود اما گویا روند مذاکرات به گونه‌ای بوده که حضور در پرسپولیس منتفی شده و حالا باید دید که یحیی گل‌محمدی نفر جدیدی برای حضور در کادرفنی اعلام خواهد کرد یا قصد دارد با همین مربیان فعلی کار را پیش ببرد.

درخواست عجیب مهاجم برزیلی از باشگاه پرسپولیس

هنوز مشخص نیست سرنوشت آمدن کاسیانو مهاجم مدنظر پرسپولیس به ایران چه خواهد شد.

روزی نیست که یک خبر جدید در خصوص گزینه مدنظر یحیی گل محمدی منتشر نشود. باشگاه پرسپولیس بیشتر از یکماه است که درگیر جذب کاسیانو دیاز مهاجم برزیلی تیم ویزلا پرتغال است ولی هنوز موفق به انجام این کار نشده است. در حالی که توافقات کلی بین باشگاه پرسپولیس و این بازیکن انجام شده بود، کاسیاو به دلیل برخی ابهامات به ایران نیامد.

چند روز قبل ایمیلی از این بازیکن برزیلی به دست باشگاه پرسپولیس رسید که روی برخی از مفاد قرارداد اعتراض داشت و همچنین درخواست های عجیبی هم مطرح کرد. بلافاصله پس از این ایمیل، نامه ای نیز از سوی باشگاه ویزلا به باشگاه پرسپولیس رسید که تاکید داشت پرسپولیسی ها باید ابتدا نگرانی های این بازیکن را برای انتقال به پرسپولیس مرتفع کرده و پس از جلب رضایت او، مبلغ رضایتنامه را واریز کنند.

همین موضوع باعث شد طی چند روز گذشته مدیران باشگاه پرسپولیس به دنبال مرتفع کردن نگرانی های این مهاجم برزیلی باشند و به برخی اعتراض هایی که روی برخی بندهای قرارداد داشته، پاسخ دهند. گویا نگرانی اصلی این مهاجم با توجه به ایمیل هایی که از داخل ایران و برخی ایجنت ها دریافت کرده، نوع و چگونگی دریافت آپشن ها و همین طور به موقع دریافت کردن مبالغ قراردادش است و باشگاه پرسپولیس نیز قصد دارد خیال کاسیانو را از این بابت راحت کند که مشکلی بابت این بندهای مالی وجود ندارد.

با وجود اطمینان خاطر باشگاه پرسپولیس به کاسیانو برای پرداخت به موقع حق و حقوقش، این بازیکن از مدیران پرسپولیس یک درخواست عجیب داشت. کاسیانو به مدیران پرسپولیس اعلام کرد برای آمدن به ایران یک خانه لوکس در منطقه زعفرانیه تهران می خواهد. موضوعی که تعجب مدیران پرسپولیس را در بر داشت. آن ها در واکنش به این درخواست عجیب می گفتند: مگر کاسیانو تهران را بلد است که می خواهد در زعفرانیه خانه داشته باشد.

به نظر می رسد توصیه های ایجنت ایرانی این بازیکن باعث شد تا کاسیانو چنین درخواستی داشته باشد. حال مشخص نیست باشگاه پرسپولیس با درخواست های این بازیکن و مدیربرنامه های او موافقت خواهد کرد یا شرایط طور دیگری رقم خواهد خورد.

نام گزینه مد نظر پرسپولیس فاش شد

یحیی گل محمدی نام یک مربی خارجی را به باشگاه داده تا مذاکرات با او برای حضور در پرسپولیس آغاز شود.در همین خصوص شنیدیم فرناندو گاسپار دستیار مدنظر یحیی گل‌محمدی، سرمربی پرسپولیس است.

گاسپار ۵۳ ساله سابقه کار در رئال مادرید، گوانگژو، تیم ملی گابن، کوردوبا اسپانیا، رئال وایادولید، بنفیکا، مالاگا و .. . را به عنوان کمک مربی در کارنامه دارد. این مربی اسپانیایی لایسنس پرو یوفا را دارد و قطعا حضورش روی نیمکت سرخپوشان می تواند بار فنی این تیم را افزایش دهد.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

1715004459 2020833

راهنمای طراحی و چاپ حرفه ای کاتالوگ در چاپخانه تهران

در این پست راهنمای طراحی و چاپ حرفه ای کاتالوگ در چاپخانه تهران را در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *