آرایش رنگ به رنگ "آرام جعفری" با شومیز خوشرنگش از خانوم سفید برفی ساخید؛ فِیوریت شدا

آرام جوینده بازیگر مشهور تلویزیون می باشد که تصاویر بسیاری از خود منتشر می کند اما اینبار با شومیز قرمزش حسابی مورد توجه کاربران قرار گرفت.

شایانیوز- آرام جعفری از بازیگران مشهور اما بسیااار کمرنگ شده در این عرصه می باشد که سالها در سینما و تلوزیوین بازی کرده و باحال ترین نقشش هم در سریال “قهوه تلخ” بود اما انگاری آرام جعفری به اون دسته از بانوان بیخیال پیوسته که دیگه نمیخواد بازیگری کنه و تنها از طریق انتشار تصاویر نامتعارف و جنجال سازی رو بورس بمونه. آرام جعفری همانند خیلی از همکارانش مثلا خانوم لاله مرزبان، در تلویزیون و پرده نقره ای همیشه صاف و ساده دیده شده در صورتی که در واقعیت کاملا بلعکس این موضوع هستند و از جلف پوشان روزگارند!

آرام جعفری تا به حال چند باری وارد حواشی بسیار غلیظ رفته و خب باز بی سر و صدا شده. خانوم بازیگر چند باری هم به دلیل پوشش های نه چندان جالب و بسیار راحتی که داشت مورد توجه و البته تعجب کاربران قرار گرفت که خب مثل همیشه اتفاقی در روندش نیوفتاده و همچنان ادامه داده. 

آرام جعفری کلا از اون مدل خانوماست که دوست داره با ظاهرش دیده بشه به همین دلیلم تصاویر بسیار زیادی از خود در صفحه اینستاگرامش منتشر میکنه. مثلا به تازگی خانوم خانوما با شومیز قرمز و جیغشون که اتفاقا زیبایی چشمگیری هم بهشون داده بود عکس هایی به اشتراک گذاشتن که در ادامه مشاهده می کنید. این تصاویر با نظرات مختلف کاربران و به خصوص هواداران همراه شد.

aramjafari_official_1663252457_1

aramjafari_official_1663252457_2

آرایشای رنگ به رنگ آرام جعفری که شاخدار و جذب کُنه!

آرام جعفری همونطور که مشاهده کردید اهل فیلتر بازیای این روزای اینستا نیست و با وجود اینکه خیلی از خانومای بازیگر از این آپشن اینستاگرام به شدت استفاده می کنند اما برخی همانند آرام جعفری هم هستند که به چهره خود حالا به هر شکل که هست اعتماد دارن و همونطور عکسشون رو به اشتراک میذارن.

آرام جوینده از هنرمندای اهل آرایشه که تقریبا هیچگاه بدون میکاپ دیده نمیشه. حتی مدتی پیش خانوم بازیگر به عنوان مدل هم به سالن مریم رهنما دعوت شد که از میکاپ آرتیستای شاخ ایران هستند و بازیگران رو آرایش می کنن!

در ادامه نمونه ای از آن را مشاهده می کنید که پوست روشن و رژ قرمز خانوم خانوما بسیار مورد توجه کاربران قرار گرفت. انگاری رنگ قرمز از فیوریت های آرام جعفریه!

aramjafari_official_1644417673_3

aramjafari_official_1644417673_2

البته این بار اولی نبود که ارام جعفری برای این سالن مدل میشود و مدتی پیش هم ویدیوی متفاوت و میکاپی جذاب که بیشتر گریم بود با رویکرد آشتی با زخم ها بود منتشر شد.

 

اما آرام جعفری همونطور که گفتیم استایل های مناسبی نداره. به طور مثال مدتی پیش عکسی از وی در قایق توسط نیلوفر شهیدی منتشر شد که با شلواری بسیار کوتاه تا زانو می باشد! قطعا چنین مواردی به سرعت دست به دست شده و نظراتی ناشایست هم روانه می شود! البته که تصاویر رو خود آرام کمی کراپ شده گذاشته اما نیلوفر شهیدی با انتشار تصاویر به طور کامنل برای خانوم جعفری حاشیه ساخت!

Untitled (1)

Untitled (2)

دماغ بسیار نافرم آرام خانوم که اینجا زد بیرون!

خیلی از خانومای بازیگر دیگه کمِ کم عمل جراحی بینی رو انجام دادن و خب از اونجایی که این حرکت ریسک داره و ممکنه پزشکی باشه که نتونه به خوبی فرم و ظاهر و حتی داخل بینی رو دربیاره، مشکلات و شکل بدی به بینی شخص میده.

آرام خانوم جعفری هم که انگاری دو بار زیر تیغ جراحی رفتن اما باز هم به نتیجه خوبی نرسیدن و در سلفی که وی همراه با دوستش منتشر کرد خیلی ها به زیر بینی این بازیگر گیر دادن! 

Untitled (3)

بیوگرافی آرام جعفری

آرام جعفری در بیست و دومین روز از بهمن ماه سال ۱۳۵۹ در تهران متولد شد، او یکی از بازیگران خوب و بدون حاشیه سینما و تلویزیون میباشد. آرام جعفری مدرک لیسانس خود را در رشته گرافیک دریافت کرده و همچنین او فارغ التحصیل رشته نقاشی در دانشکده سوره است.



منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

1714993451 2020842

وام سیم کارت چقدر است؟

در این پست وام سیم کارت چقدر است؟ را در اختیارتان قرار داده ایم. با …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *