اتفاقی مهم برای شیبااینو!

پیش بینی قیمت Shiba Inu دو سطح برای جمع آوری SHIB برای حداکثر بازده!

شایانیوز- قیمت شیبا اینو همچنان نزولی است و هیچ نشانه واضحی از روند صعودی برای بهبود شرایط فعلی وجود ندارد. علاوه بر این، نوسانات منفی در بازار حاکی از حرکت بیشتر به سمت جنوب است که باعث ضرر بیشتر برای دارندگان SHIB می شود. قیمت شیبا اینو نیاز به یک نقشه دیگر دارد قیمت شیبا اینو دومین نوسان اوج را در ۰.۰۰۰۰۱۷۹ دلار در ۱۴ آگوست ایجاد کرد و یک اوج برابر ایجاد کرد. از آن زمان، SHIB به پایین تر عقب نشینی کرده که نشان‌دهنده تداوم روند نزولی واضح است.کریپتوکارنسی شیبااینو در حال حاضر بالای سطح حمایت ۰.۰۰۰۰۰۹۲ دلار و پایین ترین سطح آن در ۰.۰۰۰۰۰۰۹۰ دلار است.

افزایش جزئی در فشار فروش همراه با چشم انداز نزولی بیت کوین می تواند قیمت شیبا اینو را کاهش دهد. کاهش نقدینگی توقف فروش زیر ۰.۰۰۰۰۰۹۰ دلار مکان خوبی برای جمع آوری توکن های SHIB با تخفیف است. با این حال، سرمایه گذاران باید توجه داشته باشند که کاهش بیشتر برای پر کردن ناکارآمدی ۰.۰۰۰۰۰۸۳ دلار نیز امکان پذیر است.

از این رو، این دو منطقه برای سرمایه گذارانی که به دنبال بازی در رالی میم کوین هستند،بسیار مناسب است فعالان بازار باید توجه داشته باشند که نقدینگی که بالاتر از اوج های برابر در ۰.۰۰۰۰۱۷۹ دلار است، دلیل خوبی برای افزایش قیمت شیبا اینو به سمت آن است. این حرکت به نشانگرهای بازار اجازه می دهد تا نقدینگی توقف خرید را که بالاتر از این مقدار باقی مانده است جمع آوری کنند. از این رو، این معامله یک موقعیت نوسانی بلندمدت است که در چند روز آینده شایدظاهر شود.

از سوی دیگر، اگر قیمت Shiba Inu نتواند در ۰.۰۰۰۰۰۹۰ دلار و ۰.۰۰۰۰۰۸۳ دلار جهش کند، کف حمایتی ۰.۰۰۰۰۰۷۷ دلار را مجددا آزمایش خواهد کرد. اگر خریداران نتوانند در اینجا قدم بردارند و به فروشندگان اجازه دهند شمعدان روزانه را در زیر آن بسازند، تز صعودی با بی اعتباری مواجه خواهد شد. در چنین حالتی، SHIB می‌تواند به نزول خود ادامه دهد و سطح ۰.۰۰۰۰۰۶۰ دلار را دوباره آزمایش کند.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

2011444

دانلود سریال قطب شمال قسمت ۳ سوم (دانلود قسمت ۳ قطب شمال) کامل با حجم رایگان

در این پست دانلود سریال قطب شمال قسمت ۳ سوم (دانلود قسمت ۳ قطب شمال) …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *