تیتر خبرها

ستاره پسیانی با گرون ترین استایلش چفت جواتی چه ریسه میره؛ با این تیپ باس جیران میشد!

ستاره پسیانی بازیگر مشهوریه که این روزا حسابی سرش شلوغه و تو یه نقشی دیده میشه اما اینبار استایل گرون خانوم در اکران جلب توجهی بسیار کرد.

شایانیوز- ستاره پسیانی از بازیگرای جذاب و دوست داشتنی سینما و تلویزیونه که البته خانوم بازیگر خیلی ساله که دیگه محل صدا سیما نمیده زندگی و کارش رو تو همون سینما و سریال های شبکه خانگی داره میگذرونه. قطعا میدونید که ستاره پسیانی دختر آتیلا پسیانی بازیگر دوست داشتنیه کشورمونه که از طریق بابا جان مثل فرفره وارد این عرصه شد. خانوم بازیگر در حال حاضر تو سریال “جیران” ایفای نقش داره که نقره خاتون رو به زیباییه تمام به تصویر کشیده.

میدونید که این روزا دیگه خانومای بازیگر دارن کولاک میکنن تو سینما و مراسماش! البته که مدتی میشه همه سکوت پیشه کردند اما در حالت عادی و همین چند وقت پیش که اکران ها و مراسمات پشت بند هم برگزار میشد بانوان سینمایی هی جولون میدادند!

ستاره پسیانی اما چندان اهل نامتعارف پوشی و حاشیه سازی از این طریق نیست و با وجود اینکه هم فیلم بر روی پرده سینما داره و هم تو جیران هست، اما ساده ترین تریپارو انتخاب میکنه و علاقه خاصی به دیده شدن از طریق اجق وجق پوشی نداره! در ادامه نمونه ای از آن را مشاهده می کنید.

Untitled

Untitled (1)

ستاره پسیانی خونوادشو از بهشت آورده این دنیا!

ستاره پسیانی رابطه خیلی قشنگ و نزدیکی با خانوادش به خصوص پدرش داره و تصاویر در صفحه اینستاگرامش هم در این مورد زیاده. ستاره خانوم مثل خیلی از همکارانش راه هموار و آسونی رو برای ورود به سینما داشت و مثل آب خوردن به چیزی که دوست داشت یعنی بازیگری رسید.

ستاره پسیانی شخصیت آروم و به دور از حاشیه ای داره اما از طرفی هم مغرور و محکم نشون میده! بالاتر گفته بودیم خانوم خانوما تازگیا در دو پروژه کار کردن اما خاتون سریال پر بیننده و خیلی محبوبی که مدتی پیش به پایان رسید هم از سریال هایی جدیدا بازی کرده ستاره خانوم پسیانی بود. البته که دختر بازیگری معروف بودن این خوبیارو هم داره دیگه به راااحتی میتونی نقش بگیری  تو بهترین پروژه ها بازی کنی!!!

Screenshot_20190629-204213_Instagram_01

ستاره-پسیانی-و-پدر-و-مادر-و-برادرش

ستاره پسیانی با استعداد یا الکی پَرون؟!

ستاره پسیانی با بازی در فیلم “سرخپوست” نشون داد که میتونه با ظاهر و نوع گفتار بسیار متفاوتی هم دیده بشه و همیشه در یک قالب نباشه اما خب با این حال برخی از کاربران بر این عقیده اند که ستاره پسیانی همیشه با یک لحن دیده میشه و تنها دیالوگاش تغییر میکنه!

اما از این ها که بگذریم و برسیم سراغ خود خانوم بازیگر باید بگیم که ستاره پسیانی اهل هییی عکس گذاشتن نیست که همانند خانوم بهاره رهنما شورش کنه اما خب تصاویر زیبایی هم از خود در صفحه اینستاگرامش منتشر میکنه.

Untitled

بیوگرافی خارجکی ستاره پسیانی

تاریخ تولد ستاره پسیانی به ۱۷ شهریور ماه ۱۳۶۴ در تهران برمی گردد. ستاره پسیانی، فرزند زوج هنری به نام های آتیلا پسیانی و فاطمه نقوی بود. خسرو نام تنها برادر ستاره پسیانی میباشد که در حرفه بازیگری و تئاتر، مشغول به فعالیت است و مادربزرگش مرحومش که نیز از بازیگران به شمار می رفت؛ جمیله شیخی نام داشت.

تحصیلات ستاره پسیانی

با اینکه ستاره پسیانی، علاقه فراوانی به بازیگری داشت اما در رشته گرافیک، ادامه تحصیل داد و از هنرستان سوره، مدرک دیپلم گرافیک دریافت کرد. سپس به روسیه مهاجرت کرد تا در آن جا ادامه تحصیل دهد. وی در دانشگاه وارنژ روسیه، تحصیلات آکادمیک خود را با موفقیت تمام کرد.

biography-setarehpesiani-3201

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

فال روزانه

فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲

در این پست فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲ را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *