اتهامات جنایی علیه بایننس چیست؟!

وزارت دادگستری ایالات متحده در حال بررسی اتهامات جنایی علیه بنیانگذار بایننس است.

شایانیوز- دادستان‌های وزارت دادگستری ایالات متحده در حال بررسی طرح اتهامات جنایی علیه صرافی رمزارز بایننس و مدیران از جمله مدیرعامل و بنیانگذار Changpeng “CZ” Zhao هستند. بر اساس گزارش رویترز، دادستان ها در مورد اینکه آیا به شدت علیه مبادله اقدام کنند یا برای بررسی شواهد بیشتر وقت بگذارند، اختلاف نظر دارند. اتهامات احتمالی مربوط به تحقیقاتی است که در سال ۲۰۱۸ آغاز شد و بر روی انطباق بایننس با قوانین و تحریم های AML متمرکز بود. گزارش شده است که دادستان‌های سه دفتر وزارت دادگستری درگیر هستند.

به گفته رویترز، وکلای مدافع بایننس با مقامات وزارت دادگستری از جمله قراردادهای بالقوه اعتراف، جلساتی برگزار کرده‌اند، بایننس گفته است که پیگرد کیفری اثرات منفی بر بازار ارزهای دیجیتال خواهد داشت که از پس لرزه‌های فروپاشی Terra و FTX در حال فروپاشی است. بایننس در بیانیه‌ای که در توییتر به اشتراک گذاشته شد، ادعا کرد که “رویترز دوباره اشتباه کرده است” و “ما هیچ بینشی در مورد عملکرد داخلی وزارت دادگستری ایالات متحده نداریم و اگر این کار را انجام دادیم برای ما مناسب نیست که نظر بدهیم. ” رویترز دوباره اشتباه کرده است.

در سال ۲۰۲۱، گزارشی از بلومبرگ نشان داد که بایننس توسط وزارت دادگستری و IRS تحت بازرسی قرار داشت و طبق گزارش‌ها، مقاماتی که معمولاً به جرایم پولشویی و مالیاتی رسیدگی می‌کردند، در تحقیقات شرکت داشتند. مشخص نیست که آیا گزارش رویترز به همین تحقیقات اشاره دارد یا خیر و در آن زمان، بایننس بیانیه‌ای در توییتر منتشر کرد و تاکید کرد: «ما تعهدات قانونی خود را بسیار جدی می‌گیریم و با تنظیم‌کننده‌ها و مجریان قانون به درستی تعامل می‌کنیم» و اضافه کرد که «به سختی تلاش کرده است تا یک برنامه انطباق قوی ایجاد کند که ضد اصول و ابزارهای پولشویی است که توسط مؤسسات مالی برای شناسایی و رسیدگی به فعالیت های مشکوک استفاده می شود.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

2017096

آزمون ناتی تضمینی ، راهنمای اخذ مدرک NAATI صفر تا صد

در این پست آزمون ناتی تضمینی ، راهنمای اخذ مدرک NAATI صفر تا صد را در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *