بابانوئل چه نقشه ای برای شیبااینو کشیده؟!

هدف شیبااینو برای سال جدید!

شایانیوز- پوسته پوسته شدن لایه ۲ Shiba Inu و توسعه Shibarium در مسیر درست قرار دارد. در حالی که دارندگان SHIB منتظر تاریخ راه اندازی این پروژه هستند، توسعه دهندگان در حال ارائه نکاتی در مورد انتشار Shibarium هستند. چشم انداز بلندمدت شیبا اینو صعودی است، میم کوین می تواند شاهد افزایش ۱۰۰ درصدی قیمت در چهار هفته آینده باشد.

راه حل مقیاس بندی لایه ۲ Shiba Inu Shibarium یک چارچوب ثانویه است که در بالای بلاک چین دیگری برای بهبود مقیاس پذیری و افزایش سرعت تراکنش اضافه شده است. هدف راه‌حل مقیاس‌بندی، بهبود عملکرد زنجیره میزبان SHIB، اتریوم است. 

بنابراین هدف اصلی Shibarium بهینه سازی زنجیره میزبان اتریوم و افزایش مقیاس پذیری است. ریوشی، خالق توکن میم، چند نقطه عطف برای این پروژه قبل از خروج خود تعیین کرد. سرعت بخشیدن به معاملات شیبا اینو کاهش کارمزد تراکنش ها و حذف کامل آن در اکوسیستم شیبا با تسهیل تراکنش‌های سریع، بازی‌های Shiba Inu NFT را آسان‌تر کنید مشارکت در پیاده سازی و برنامه های کاربردی متاورس Shiba Inu کار به عنوان پایه ای برای توسعه dApp و پروژه های دیگر چشم انداز ریوشی این بود که موقعیت شیبا اینو را به عنوان یک توکن میم تغییر دهد و آن را به عنوان یک دارایی ارزشمند در اکوسیستم رمزنگاری نشان دهد. توسعه راه حل مقیاس بندی لایه-۲ در مسیر درستی قرار دارد و دارندگان SHIB منتظر اعلام تاریخ راه اندازی هستند. ShibaTrophias، یک توسعه دهنده Shiba Inu، اخیراً یک توییت مرموز منتشر کرده است. دارندگان SHIB معتقدند این می تواند اشاره ای به انتشار Shibarium باشد. 

قیمت شیبا اینو نسبت به بالاترین سطح تاریخ خود یعنی ۰.۰۰۰۰۸۶۱۶ دلار در سال گذشته، حدود ۸۹.۷ درصد کاهش یافت و تراکنش ها را بین زنجیره لایه ۱ (اتریوم) و پروتکل لایه ۲ تقسیم کرد راه حل مقیاس پذیری بخش بزرگی از بار تراکنش را برطرف می کند و از غلبه بر زنجیره زیرین جلوگیری می کند و باعث کاهش ازدحام شبکه خواهد بود. جالب اینجاست که «سوزاندن» به عنوان یک کاتالیزور برای قیمت یک ارز دیجیتال عمل می کند. شیباریوم دارای مکانیزم سوختگی داخلی است که به دارندگان SHIB اجازه می دهد تا توکن ها را بسوزانند و به طور دائم آنها را از گردش خارج کنند. Shibarium ممکن است کارمزد تراکنش اسمی را دریافت کند و از کارمزد برای سوزاندن توکن‌های SHIB استفاده کند، و به طور مداوم ارزش میم کوین را به‌طور پایدار بالاتر می‌برد.انگیزه سوزاندن کارمزدهای تراکنش کمتر برای دارندگان است. اتریوم به دلیل هزینه های بالای تراکنش بدنام است.

بنابراین، ریوشی تصمیم گرفت از طریق یک راه حل مقیاس‌بندی، از کاربران اکوسیستم شیبا اینو در برابر هزینه‌های بالای گاز محافظت کند. توجه به این نکته مهم است که با وجود راه اندازی شیباریوم، شیبا اینو همچنان به بلاک چین اتریوم به عنوان زنجیره پایه خود متکی است. Shibarium مرحله شبکه آزمایشی عمومی را پشت سر گذاشته است و توسعه دهندگان آن را موفقیت آمیز ارزیابی کردند. قیمت شیبا اینو می تواند شاهد ۱۰۰ درصد رالی در مبارزه با دوج کوین برای تاج باشد قیمت شیبا اینو در جدول زمانی شش ماهه،افت کرد. میم کوین برای شکست آماده است، از اواسط آگوست ۲۰۲۲ زیان‌های خود را از بین می‌برد و به هدف ۰.۰۰۰۰۱۶۷۸ دلار چشم‌ دارد.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

2017096

آزمون ناتی تضمینی ، راهنمای اخذ مدرک NAATI صفر تا صد

در این پست آزمون ناتی تضمینی ، راهنمای اخذ مدرک NAATI صفر تا صد را در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *