تیتر خبرها

از جذابیت های حیات وحش؛ خدنگ و سنجاب هایی که برای مبارزه با مار کبری با هم متحد شدن

در این ویدئوی مهیج مبارزه مار کبری با سنجاب ها و خدنگ را خواهید دید که در کمال تعجب مار دمش را روی کولش می گذارد و فرار می کند.

شایانیوز- در اتفاقی نادر در حیات وحش سنجاب‌ های زمینی در تلاش برای محافظت از بچه‌های خود با یک مار کبری درگیر شدند، اما کمی بعد یک خدنگ از راه رسید. سنجاب‌ها به نوبت از زوایای مختلف به مار حمله می‌کردند. ناگهان خدنگ هم مبارزه را شروع می کند. پس از مدتی، خدنگ عقب نشینی کرد، در حالی که سنجاب ها دوباره سعی کردند مار کبری را باز دارند. در نهایت خدنگ وارد حمله شد و مار تصمیم گرفت صحنه را ترک کند!

احتمالا همتون با سنجاب و مار کبری تا حدودی آشنا هستید اما خدنگ برای خیلیا ناشناخته است. خدنگ ها حیواناتی گوشتخوار هستند که در دسته گربه سانان قرار می گیرند. آن ها ظاهری شبیه به راسو دارند، بدنشان از پشم نرم پوشیده شده و می توانند روی پای خود بایستند. این حیوانات به صورت گروهی زندگی می کنند و معمولا هرکدام از آن ها که شکاری کرد آن شکار را با بقیه به اشتراک می گذارد.

خدنگ‌ها معمولاً به‌ عنوان مبارزانی شرور و بسیار سریع شناخته می‌شوند. آن‌ها هیچ ترسی از ایستادن در برابر خطرات احتمالی صرف نظر از اندازه ندارند.

اگر به اتفاقات خارق العاده ای که در طبیعت و در میان حیوانات رخ میدهد علاقه دارید صفحه حیات وحش ما را دنبال کنید.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

فال روزانه

فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲

در این پست فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲ را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *