تیتر خبرها

استایل لاکچری "ریحانه پارسا" با گوشی چند ده میلیونی؛ ظاهر غربیش صدای فالووراشو درآورد!

[ad_1]
reyhaneh parsa shayanews

ریحانه پارسا که یه بار میگه مدل شدم یه بار میگه بی پول ترینم، حالا ویدیویی از خود منتشر کرد که نشون میده سر و وضع مایه داری پیدا کرده!

شایانیوز- ریحانه پارسا بازیگر سابق ایران و عَلاف حال حاضر در ترکیه می باشد که دیگه داره میشه دو سال که مهاجرت کرده و همچنان هم سردرگم تر از قبل ادامه میده. ریحانه پارسا اتفاقا استعداد خوبی هم در بازیگری داشت با توجه به اینکه در سن کم مشهور شد میتونست به جایگاه خوبی دست پیدا کنه اما انگاری پول مفت درآوردن و قمار و اینجور موارد زیادی داره مد میشه و امثال ریحانه خانوم هم گول میخورن و به امید پارسا بِت زدن میرن و آیندشون رو خراب میکنن!!

ریحانه پارسا تا به حال چند باری پیج در اینستاگرام زده و باز غیب شده اما در آخرین صفحه ای که باز کرد و هنوز هم در اون فعالیت داره بیش از ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار دنبال کننده داره که برخیشون او را دختری محکم می بینند و برخی هم الفاظی نه چندان مناسب رو بهش نسبت میدن! ریحانه پارسا تا به حال یکی دو باری هم از سوی گلشیفته فراهانی حمایت شده اما واقعا ریحانه پارسا رفت که به چی برسه؟ یعنی از فساد و سختیه ایران رفت که به خوشبختی برسه و الان خوشبخته؟ اگه در ایران بهش ریحانه دست درازی شده در ترکیه علنی خودش با صد نفری بوده!! 

74366605-a2f8-4a48-a3d3-ee9fe1bd0fe7

از اینها که بگذریم ریحانه پارسا عکس و فیلم های بسیاری از خود در صفحه اش منتشر می کند و بیشتر اوقات حال و اوضاعی آشفته دارد. اما اینبار خانوم خانوما انگاری تیپ زدن و ظاهری پولدار دارن! 

ظاهر غربیه ریحانه پارسا صدای فالووراشو درآورد!

اما ریحانه این روزا حسابی در حال جمع کردن توجه هاست. او که اصلا معلوم نیست برای کجا کار میکنه و اصلا چرا این کارا رو انجام میده دائما در حال تغییر و تحوله جوری که دیگه فالووراشم گیج شدن!

ریحانه خانوم پارسا به تازگی هم مدل موهاشون رو عوض کردن که برخی از کاربران معتقدن ایشون هرروز به مدل های غربی نزدیک تر داره میشه.

عکس ریحانه پارسا رفت رو مجله …

ریحانه پارسا چهره جذابی دارد و همین جذاب بودن باعث شده بود وارد عرصه بازیگری شود. چندی پیش لیلا بوشهری بازیگر قدیمی درباره نحوه ورود ریحانه به عرصه بازیگری گفته بود: ریحانه در یک کافه گارسون بود و از طرف یکی از دوستانش به کارگردان سریال پدر پیشنهاد می شود و چون بازیگر اصلی این نقش در آخرین روزها از حضور در این سریال انصراف داده بود کارگردان به ناچار از ریحانه پارسا که گویا علاقه مند به بازیگری هم بود و چهره زیبایی هم داشت برای ایفای نقش لیلا استفاده کرد.

ریحانه پارسا چهره جذاب و نچرالی دارد که اصلا به خاطر همین چهره هم گول خارج رفتن رو خورد و از او استفاده شد. اما خانم بازیگر مدتی پیش عکس و فیلمی از میکاپش منتشر کرد. وی ظاهرا مدل یک مجله مدلینگ شده که به گفته خودش اولین فشن فارسی است و تصویر ریحانه روی صفحه اصلی این مجله چاپ شده است!

البته که بعدش ما کار خاصی از ایشون ندیدیم!

ریحانه پارسا سرخوش یا دَرب داغون؟!

ریحانه پارسا همین دوسه روز پیش هم ویدیوی از خود استوری کرد که مثلا یکسری توضیحات رو در رابطه با خودش بده اما اونقدری مستانه و ناجور صحبت میکرد که کاملا مشخصه اعتیاد به چیزی پیدا کده که معلوم نیست چیه! یعنی تا به حال حرف خاصی از این بابت نزده!

ناگفته نمونه که برای تصویری پایینی بین کامنت ها نظر پویان مختاری هم دیده شد که نوشته بود دلم برات تنگ شده، البته با استیکر خنده!

ریحانه پارسا با توجه به اینکه اول رفت پیش پویان مختاری به ذوق اینکه سایت شرط بندی پارسابت رو میزنه و پولدار میشه اما خیلی راحت کنار گذاتشه شد، بعد رفت و با افرادی جدید آشنا شد و زد تو کار ماشین بازی بعد تابلوهای دیجیتالی و بعد مدلینگ که البته مشخص اون شرکت چندان معتبر نبوده و شاید اصلا به همین دلیلم ریحانه رو قبول کرده!

حالا هم همچنان خانوم پارسا در پِی مدل شدن هستن و گاهی تصاو.یری از خود منتشر می کند که در این راستا می باشد اما اینکه ریحانه بالاخره چیکار میکنه و درامد خوبی داره یا نه مشخص نیست چرا که همنی چند وقت پیش بود که حسابی از بی پولیش مینالید!

5ffa999238171

[ad_2]
منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

فال روزانه

فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲

در این پست فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲ را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *