تیپ خارجکی و پسرونه "خاطره اسدی"؛ آب و هوای بارسلونا حساااابی به خانوم ساخته!


khatereh asadi shayanews

خاطره اسدی از بازیگرای محبوب سینماست که تو سریالای مختلف مثل ممنوعه خیلی درخشید. او اخیرا عکسی با تیپ خفن از سفرش به اسپانیا منتشر کرد.

شایانیوز- خاطره اسدی از بازیگران محبوب و حرفه ای سینما و تلویزیون است که در طی این سالها تونسته نزدیک به ۳۳۳ هزار فالوور جمع کنه. شاید اولین نقش خاص و جذابی که از او به یاد دارین که باعث شد در کنار بازیگران منحصر به فردی مثل مسعود رایگان بدرخشه، نقشی است که در سریال “سقوط یک فرشته” که در ماه رمضان پخش میشد.

خانوم بازیگر گویا مدت هاست که به اسپانیا سفر کرده و دوست داره تابستون رو هم اونجا بگذرونه. به همین دلیل هم عکسای جورواجور بسیاری از سفرش میذاره و البته تو این شرایط سفر بازیگرا به کشورای مختلف و انتشار خوش گذرونیاشون خیلی به مذاق مردم خوش نمیاد. خاطره خانوم اخیرا عکسی با استایل خارجکی و اسپرت از خودش منتشر کرد که نگاه خیلی از کاربرا رو به سمت خودش جلب کرد.

خاطره اسدی با یه استایل ورزشی و باحال عکسی از خونه ای که تو اسپانیا اقامت داره گذاشته و به گفته خودش داره به مسائل مختلف فکر میکنه و تو کپشن میپرسه چطوری میشه همزمان به چند تا چیز مختلف فک کرد. از دید کاربرا، خانوم دیگه یه پا خارجی شده وگرنه معلومه اگه هر کسی تو این شرایط پاشه بره اسپانیا پی خوش گذرونی معلومه اینقد آرامش داره که میتونه به هزارتا چیز مختلف فک کنه!

khatereh_asadi_1655665312

khatereh_asadi_1654357927.jpg012

khatereh_asadi_1655462872

استایلای جینگول و پسرونه خانوم بازیگر!

یکی از ویژگی هایی که به وفور درباره خاطره اسدی گفته میشه استایلای پسرونه ایِ که تو هر شرایطی میپوشه. گویا این خانوم بازیگر علاقه چندانی به تیپای دخترونه نداره و تو فصل زمستون با گرمکنایی که کلاه دارن و تو تابستون هم با یه کلاه ورزشی سعی میکنه موهاش بپوشونه.

البته خیلی از کاربرا میگن خاطره خانوم حسابی جینگول فینگول لباس میپوشه و این سبک لباس پوشیدن واقعا بهش میاد. درواقع اگه سریال نمایش خانگی “ممنوعه” رو دیده باشین، باید بگیم که شخصیت و استایل خاطره اسدی دقیقا همونطوریه که تو سریال بود و انگار این نقش رو از رو خود خانوم خانوما برداشت کردن!

khatereh_asadi_1622652489

khatereh_asadi_1622048562

خانوم عجیب عشق گشت و گذاره!

به گزارش شایانیوز: خاطره خانوم علاوه بر علاقه زیادش به حرفه بازیگری، همیشه برای تفریحات خودش هم وقت میذاره و تا فرصتی گیر میاره میزنه به دل جاده و هر جایی که بدونه میتونه آرامش نصبیش رو به دست بیاره، میره.

البته ناگفته نمونه خاطره اسدی معمولا سفرهای خارجیش رو داره و اگه یکم تو پیجش گشت و گذار کنه، قطعا متوجه آرامش ایشون تو زندگیش میشین و اصلا کمبودی برای تنهایی خانوم خانوما حس نمیکنین. درواقع انگار او علاقه چندانی به ازدواج نداره و ایشون کلا تک و تنها کیف دنیا رو میبره!

khatereh_asadi_1598449869

khatereh_asadi_1593867104

خاطره اسدی، به دور از هر گونه حاشیه ای!

خاطره اسدی همیشه به دور از حاشیه زندگی کرده و به گفته خودش باید هر بازیگری فقط با موضوعاتی که درباره شغلش هست، خبرساز بشه. علاقه خاطره خانوم به بی حاشیه بودن تا جایی پیش میره که یه بار ماشین ایشون تو اتوبان صیاد شیرازی چپ میکنه و خانوم خانوما در کمال ناباوری تونست جون سالم به در ببره؛ ولی با این وجود در هیچ رسانه ای از این موضوع صحبتی نشد و بعدها دریافتیم که این، به خواسته خود خاطره اسدی بوده.

khatereh_asadi_1629911574

khatereh_asadi_1598270913




منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

1999787

دانلود سریال جنگل آسفالت قسمت ۷ هفتم ( قسمت ۷ جنگل آسفالت ) با حجم نیمه رایگان

در این پست دانلود سریال جنگل آسفالت قسمت ۷ هفتم ( قسمت ۷ جنگل آسفالت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *