استقلال – نساجی؛ آبی ها باید گل بزنند!

1662710940 741 استقلال

پس از ۲ تساوی بدون گل، استقلال درحالی وارد هفته ششم می‌ شود که نیاز زیادی به زدن گل دارد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فوتبالی؛ دست بر قضا، استقلال برابر چه حریفی قرار می‌گیرد؛ نساجی یعنی تنها تیمی که فصل قبل از استقلال قهرمان فرهاد مجیدی، گل نخورد.

۱/ استقلال هیچ گلی در ۱۰ نیمه اول آخر لیگ برتری‌اش نزده است. آخرین گل آنها در نیمه اول مربوط است به بازی هفته ۲۵ لیگ قبل که وارد دروازه سپاهان در اصفهان شد. آبی‌ها فقط در یکی از ۱۷ بازی آخرشان، موفق به زدن گل در نیمه اول شده‌اند.

۲/ تنها تیمی که فصل قبل توانست دروازه‌اش را برابر استقلال بسته نگه دارد، نساجی بود. آنها در هیچکدام از ۲ رویارویی رفت و برگشت، گل نخوردند و البته ۱۲۰ دقیقه هم در جام حذفی، برابر استقلال مقاومت کردند.

۳/ نساجی هرگز موفق به شکست دادن استقلال در لیگ برتر نشده است. ۴ برد به نام استقلال ثبت شده و ۴ بازی هم برنده نداشته است. در یک نگاه کلی‌تر، نساجی هرگز در یک بازی رسمی هم استقلال را شکست نداده: ۶ مساوی و ۸ باخت.

۴/ دو تیم تا به حال ۸ بار در لیگ برتر به مصاف هم رفته‌اند و در این تعداد بازی، استقلال ۳ بار صاحب پنالتی شده است. وریا غفوری و مرتضی تبریزی، ضربات‌شان را گل کردند ولی چیپ قایدی به تیر خورد و گل نشد.

۵/ علیرضا حقیقی برابر استقلال، ۲ آمار متناقض دارد. او در ۶ بازی ابتدایی‌اش هرگز موفق به بسته نگه داشتن دروازه‌اش برابر آبی‌ها نشد و ۱۰ گل خورد. ولی حالا در هیچکدام از ۲ بازی قبلی‌اش در لیگ برتر، گل نخورده و با احتساب جام حذفی، ۳۰۰ دقیقه است دروازه‌اش بسته مانده است.

۶/ نساجی هنوز در ورزشگاه آزادی موفق به باز کردن دروازه استقلال نشده است. ۲ تا از بازیهای برگزارشده در تهران، بدون گل شده و ۲ بازی دیگر را استقلال، یک صفر برده است.

۷/ استقلال در هفته‌های ششم تاریخ لیگ برتر، ۱۰ برد، ۸ مساوی و ۳ باخت دارد. آنها به عنوان میزبان در این هفته، ۵ برد، یک مساوی و یک باخت دارند که در لیگ یازدهم برابر تراکتور با نتیجه ۳ بر ۲ بود.

۸/ استقلال در ۴ فصل اخیر، بازی‌اش در هفته ششم را برده. البته با احتساب رای کمیته انضباطی برای بازی فصل قبل با گل‌گهر به جهت استفاده از بایناما. آخرین بار استقلال در هفته ششم لیگ هفدهم باخت: به پارس جنوبی با نتیجه ۲ صفر.

۹/ ضعیف‌ترین رکورد نساجی از نظر گل زدن برابر یک تیم در لیگ برتر مقابل استقلال رقم خورده است. آنها فقط ۲ بار دروازه استقلال را باز کرده و ۶ بازی را بدون زدن گل، پشت سر گذاشته اند.

۱۰/ استقلال از نظر زدن گل در خانه، آمار مایوس‌کننده‌ای دارد. یک گل زده در ۳ میزبانی این فصل با ساپینتو و یک گل زده با فرهاد مجیدی در ۴ میزبانی پایانی فصل قبل. این یعنی استقلال در ۷ بازی خانگی آخرش فقط توانسته دروازه شهرخودرو و مس را باز کند که هر ۲ گل هم در نیمه دوم زده شده است.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

1715063256 2020955

هونگچی EQM5 برقی بی ام کارز + مشخصات، عکس و قیمت Hongqi EQM5

در این پست هونگچی EQM5 برقی بی ام کارز + مشخصات، عکس و قیمت Hongqi …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *