تیتر خبرها

اشتباهات دکوراسیون اتاق خواب؛ با رعایت این نکات اتاقت شیک دیزاین کن

طراحی اتاق خواب باید به گونه ای باشه که علاوه بر شیک بودن حس آرامش و امنیت رو هم بهتون منتقل کنه.

شایانیوز- اتاق خواب مکانی برای استراحت و آرامشِ بنابراین باید طوری طراحی بشه که علاوه بر شیک بودن حس آرامش رو هم بهتون منتقل کنه. از اون جایی که شما تایم زیادی رو توی اتاق خوابتون میگذرونید باید دیزاینش به گونه ای باشه که همه نیاز هاتون رو برآورده کنه. به عنوان مثال اگه توی خونه کار میکنید احتمالا اتاق خوابتون محل کارتون هم هست بنابراین باید فضا رو طوری طراحی کنید که ابزار کارتون رو هم بتونید توی اتاقتون قرار بدید.

توی این مطلب میخوایم یه سری از اشتباهات دکوراسیون اتاق خواب رو بهتون بگیم پس در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا بتونید یه اتاق خواب شیک و زیبا برای خودتون طراحی کنید.

رنگ تیره و تند برای دیوارها

از رنگ های تیره و تند با کنتراست بالا برای اتاق خواب استفاده نکنید این رنگ ها اون حس آرامشی که لازمِ توی اتاق خواب کسب کنید رو بهتون نمیدن. رنگ های خنثی و سرد میتونن محیطی آرام و بدون استرس براتون ایجاد کنند در عوض رنگ های تند مثل قرمز، زرد و نارنجی چون محرک و پرانرژی هستند نمیتونن حس آرامش رو منتقل کنند. پس دیوار اتاق خواب رو حتما از رنگ های روشن مثل طوسی، آبی و سبز روشن، نقره ای و …. انتخاب کنید. اگه به رنگ های تند مثل قرمز و نارنجی علاقه دارید میتونید چنتا از وسایلتون رو از این رنگ ها انتخاب کنید.

1656828446_X5dN8

پهن نکردن فرش در اتاق خواب

اتاق خواب باید فرش داشته باشه فرش باید طوری پهن بشه که وقتی از تخت پایین می یاین پاهاتون روش قرار بگیره. به گزارش شایانیوز اگه کف اتاق خوابتون رو با کاشی، سرامیک یا چوب کفپوش کردید، با استفاده از یک قالیچه گرما و جذابیت فضا را دوچندان کنید.

chidaneh

خرید ست کامل اتاق خواب

خرید ست کامل اتاق خواب اصلا خوب نیست این از اون مواردیه که تو فروشگاه بسیار دل میبره اما به محض آوردن به خونه دلتون میزنه.

untitled-5_x1GdlTP

اکسسوری های زیاد و شلوغ

اتاقی که پر از اکسسوری باشه باعث ایجاد بی نظمی و درهم ریختگی میشه پس وسایل غیرضروری رو از اتاقتون حذف کنید با این کار فضای بیشتری در اختیار خواهید داشت. تخت، کمد لباس، آینه، فرش، پرده و دراور از ضروریات اتاق خواب هستند. چیزهای دیگه با توجه به فضایی که در اختیار دارید ممکن غیرضروری باشه.

GettyImages_1278835086

اگر دوست دارید یاد بگیرید که چجوری خونه تون رو خوشگل بچینید صفحه چیدمان خونه ما رو دنبال کنید.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

فال روزانه

فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲

در این پست فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲ را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *