وقتی الیکا عبدالرزاقی خودش رو کُپ گوهر درآورده؛ کل خوشتیپای عالم شدن فامیلای خانوم!

الیکا عبدالرزاقی بازیگر جذاب سینما و شبکه نایش خانگی که به حق جزو بهترین نقش مکمل هاست و این روزها شاهد بازی جذابش تو سریال آنتن هستیم.

شایانیوز- الیکا عبدالرزاقی جزو بازیگرانی است که اگرچه هیچ وقت نقش اول نبوده اما همیشه تو نقش های مکمل حضور درخشانی داشته و بازی های به یاد ماندنی از ایشون تو ذهن ها مونده. اوج شهرت الیکا عبدالرزاقی به حضور در آثار مهران مدیری همچون باغ مظفر، قهوه تلخ و دورهمی مربوط می شود.

الیکا البته تو دوهمی به عنوان بازیگر هم حضور داشت و حتی به عنوان یکی از کمدین های خندوانه با اجرای رامبد جوان در این برنامه هم حضور داشت. این روزها هم خانوم بازیگر تو سریال آنتن به عنوان نقش مکمل و خواهر پژمان جمشیدی ایفای نقش دارد.

Biography-of-the-actors-of-Antena-series-9

الیکا عبدالرزاقی در کنار پژمان جمشیدی و هادی کاظمی در آنتن

وقتی الیکا عبدالرزاقی شده شبیه گوهر خیراندیش!

الیکا عبدالرزاقی تو بیشتر تو نقش های طنز دیدم و یه جورایی خانوم روحیه شاد و شنگولی هم داره و این موضوع رو حتی میشه تو پست های اینستاگرامی خانوم بازیگر هم دید. الیکا عبدالرزاقی چندی پیش عکسی از گوهر خبراندیش و خودش منتشر کرد و نوشت: خدا وکیلیش شبیه گوهر سینمای ایرانم. نه؟ عشق منه این گوهر کمیاب…

الیکا-عبدالرزاقی

تجربه جذاب الیکا عبدالرزاقی؛ کمی دیر اما تا دلتون بخواد دلچسب!

الیکا عبدالرزاقی که ۴ سال پیش به اتفاق گروهی از هنرمندان برای تماشای بازی های جام جهانی به روسیه رفته بود حالا و در زمان برگزاری جام جهانی قطر در گفت و گو با بهنام تشکر از اون تجربه جذابش الیکا عبدالرزاقی درباره اولین حضورش در استادیوم فوتبال گفت: جام جهانی قبلی برای اولین بار به استادیوم رفتیم. من نمیدونستم اینقدر میتونه روم تاثیر داشته باشه ورود به استادیوم لحظه ای که اون جمعیت و شوروحال رو دیدم بغض کردم. الیکا در اظهاراتی کنایه‌آمیز گفت: چرا من باید در ۴۰ سالگی لذت رفتن به استادیوم فوتبال را تجربه کنم؟!

عشقبازی الیکا عبدالرزاقی با همسر جذابش

الیکا عبدارزاقی درباره چگونپی آشنا شدنش با امین زندگانی اینطور توضیح می دهد: داستان آشنایی من و امین به یک تله فیلم، بر می گردد، در آن فیلم ما نقش زن و شوهر را بازی می کردیم. بعد از بازی در آن اثر، ارتباط خانوادگی بین ما به وجود آمد و این مراودات خانوادگی بیشتر شد، تا این که بعد از گذشت مدتی، متوجه شدیم لحظه به لحظه بیشتراز لحاظ حسی به هم نزدیک تریم و مسائلی بین ما وجود دارد که باعث نزدیک شدن و کنار هم قرار گرفتن ما می شود، به همین خاطر وقتی بحث نامزدی ما مطرح شد، اطرافیان ما چندان تعجب نکردند و انگار منتظر چنین اتفاقی بودند. خوشبختانه خانواده های ما از این تصمیم مان استقبال کردند.

الیکا+عبدالرزاقی (1)

من و امین در عین تفاهم زیادی که با یکدیگرداریم، بسیار هم متفاوت هستیم و فکر می کنم این تفاوت ها بوده که ما را به هم نزدیک کرده است! بخشی از این تفاوت هایی که من و امین داریم، از سبک زندگی متفاوت مان نشأت گرفته، من در یک خانواده شمالی بزرگ شدم و او در یک خانواده جنوبی، اما عشق و علاقه و تفاهمی که بین ما وجود دارد، باعث شده به یکدیگر فارغ از این فاصله ها نزدیک شویم.

الیکا عبدالرزاقی و ارتش خوش تیپاشون!

الیکا خانوم به تازگی داره کم کم از خانواده خفن و البته خوشتیپش رونمایی میکنه و شاید تصورتون بر این بود که فقط شوهر جان ایشون یعنی امین زندگانی اینقدر خوش استایل و خوش چهره اس ولی باید بدونین که کلا مردای اروپایی طور دور خانومو گرفتن. اولین عکسی که الیکا عبدالرزاقی از برادرش منتشر کرد با کلی واکنش از طرف کاربرای فضای مجازی روبه رو شد که چطوری تا حالا از این آقا عکسی نداشته بود و بعدش هم گویا الیکا خانوم پسندید و یهو با برادر زاده اش یعنی داتیس عکس گذاشت که انگاری خارج کلا زندگی میکنه و کلی طرفدار ریز و درشت بعد از اون پیدا کرد!

dsf
الیکا عبدالرزاقی در کنار برادرانش مانلی و بورژین

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

1714652736 2019048

کاشت مو بدون جراحی با خواب طبیعی

در این پست کاشت مو بدون جراحی با خواب طبیعی را در اختیارتان قرار داده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *