الهام اخوان دُخی شیطونک آفتاب پرست اینستا رو آتیشی کرده؛ خانوم چه موییَم ژولیده

الهام اخوان یکی از بازیگر های به نام این روزهاست که به خاطر چهره زیبا و هنرنمایی درجه یکش حسابی مرکز توجه هاست اونم با ژستای مخصوص به خودش.

شایانیوز- آفتاب پرست یکی از سریال های جذاب و پر طرفدار شبکه نمایش خانگی است که کلی طرفدار داره و حسابی مورد توجه مخاطبین قرار گرفته، این سریال در کنار تمام عوامل موفق و دوست داشتنی ای که داره به خاطر زوج پژمان جمشیدی و الهام اخوان کلی سر و صدا به پا کرد. الهام اخوان از جمله بازیگر های دوست داشتنی ایست که پیش از حضورش جلوی دوربین هم، به قول قدیمی ها کلی خاک صحنه خورده اما با سریال آفتاب پرست نشون داد که هنر خانوم خانوما خیلی بیشتر از این حرفاست و پشت و جلو دوربین براش فرقی نداره، الهام خانوم هرجا باشه میدرخشه.

بعد از محبوبیت، الهام اخوان هم درست مانند غالب سلبریتی ها سعی کرد تا رو فعالیت خودش در اینستاگرام بیشتر تمرکز کنه و به قولی بیشتر دلبری کنه که اتفاقا خیلی هم در این کار موفقه. حالا جالبه بدونید که الهام خانوم توی عکس گرفتن های خودش یه ژست معروف و جذاب داره که رسما سند زده به نام خودش و کمتر سلبریتی ای رو می بینیم که با همچین ژستی عکس بگیره. حال این ژست مشهور چیه؟

الهام اخوانالهام اخوان

همون طور که در بالا مشاهده کردید ظاهرا الهام اخوان به موهای خودش خیلی علاقه داره و این موضوع رو به صراحت در ژست گرفتن هاش نشون میده به این ترتیب که موهاش رو افشون می کنه و می ریزه تو صورتش بعد با یه سلفی جذاب کار رو تموم میکنه.

شباهت عجیب الهام اخوان با سلبریتی امریکایی که کفِت میبره

مطمئنا شما هم تا به حال بارها خبر هایی رو دیدید که از شباهت بین سلبریتی ها صحبت می کنه که از حق نگذریم بعضی از اون ها هم خیلی به هم شبیه هستند مثل ناتالی پورتمن و کیرا نایتلی و یا حتا لیلا اوتادی زیبای خودمون با اسکارلت جوهانسون که شباهتشون رسما غیر قابل انکاره اما حالا جالبه بدونید که الهام خانوم اخوان نیز به یکی از معروف ترین و محبوب ترین خواننده های جوون امریکایی به نام بیلی آیلیش شباهت ناجور داره و جالبه که حتا توی ژست گرفتن و ادا اطوار یه جاهایی بیشتر هم به هم شبیه میزنن؛ البته به قول الهام خانوم، بیلی آیلیش شبیه ایشونه چون که الهام اخوان از خانوم خواننده بزرگ تره.

الهام اخوان

استایل های شیکول پیکول الهام اخوان که خیلی نایسن

به گزارش شایانیوز، تو این دوره زمونه برای مشهور شدن و سر زبون افتادن به خیلی مسائل دیگه در کنار بازیگر بودن نیازه پس با این اوصاف هر بازیگری که یه سریال بازی کرد یا فیلم بر روی پرده نمی تونه راه شهرت رو برای خودش هموار ببینه؛ اما یکی از مواردی که برای مخاطبین امروز روز خیلی مهمه داشتن تیپ و استایل زیبا و برازنده است که الهام خانوم اخوان اتفاقا در این زمینه یکی از خوب ترین هاست. الهام اخوان معمولا از استایل های کژوال با رنگ های مینیمال و خنثی استفاده می کنه با این حال وقتی می خواد کمی جسارت چاشنی اوت فیت هاش کنه برای رنگ های شاد و سر زنده هم یه جای ریزی باز می کنه تا یه وقت سادگی و بی رنگ و لعاب بودنش تو ذوق نزنه.

الهام اخوان

زندگی الهام اخوان که بسی جالب توجه

الهام اخوان یه شهریور ماهی جذابه که سال ۱۳۶۷ به دنیا اومده و چون خیلی عاشق بازیگری بوده در رشته تئاتر شروع به تحصیل می کنه اما بعد از فارق التحصیلی متوجه میشه که بیشتر کارهای پشت صحنه ای به خصوص منشی صحنه بودن رو دوست داره و مثل یک آزاده میره دنبال آرزو هاش. این طور که خود الهام خانوم گفتن بعد از ۱۴ سال سابقه منشی گری صحنه و به خاطر علاقه ای که به هدیه تهرانی داشته تصمیم میگیره که کمی هم در جلوی دوربین باشه و طعم شهرت رو بچشه برای همین هم در سریال “با خانمان” برای اولین بار حضور در تلویزیون رو تجربه کرد و این طوری شد که خانوم ذره ذره تو دل مخاطبین برای خودش جا باز کرد و نهایتا هم با سریال پر طرفدار آفتاب پرست دیگه حکم محبوبیت خودش رو امضا کرد.

الهام اخوانالهام اخوان

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

2015885

روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه

در این پست روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه + تاریخ، معرفی رشته مامایی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *