تیتر خبرها

پیمان قاسم خانی و زنش چه اینستارو با خلوتشون اشتب گرفتن؛ بابا راه نفس بذارین حداقل!

پیمان قاسم خانی از بازیگرای جذاب و کاربلد ایرانیه که این روزا همسرشم حسابی آورده رو بورس اما از راه و روشی نه چندان متعارف!

شایانیوز- بازیگرای ما تو چند سال اخیر و دهه نود یکسری حواشی جدید داشتند و دارند که شاید تا دهه قبلش زشت و بی حیایی به محسوب میشد اما حالا خانوما و آقایون بازیگر به راحتی اونارو روال کردن و همینجوریم هی دارن بیشتر و بیشتر میشن. مثلا یکی از اونها ازدواج و طلاق های زیادی هستش که اغلب هم آقایون میرن و با دخترای کم سن و سال ازدواج میکنن! پیمان قاسم خانی نمونه بارز این موضوع هستش که خب خیلی وقته از بهاره رهنما جدا جده و با میترا ابراهیمی خانوم خانومای جدید و جذابش حسابی تو حالی به حولیه! پیمان قاسم خانی گرچه با بهاره چندان جنجالی نبود اما در عوض اسم پیمان قاسم خانی حالا مِن جمله چهره هایی هستش که راه به راه میاد تو خط قرمزای حاشیه و در میره!

میترا

البته که بهاره بانو همونطور که میدونید بلافاصله رفت و جایگزین کرد اما پیمان قاسم خانی یه پنج سالی مجرد موند و حالا ایشون رو در کنار میترا ابراهیمی خانوم دکتره جوان می بینیم! پیمان و میترا جدا از اینکه فاصله سنیشون زیاده و عکسای عروسیشونم خیلی دست به دست شد، اما حالا تصاویری دیگر از این زوج دیده میشه که انگاری کار به اتاق خوابشونم کشیده و یا تصاویری که یهویی تو شرایط خصوصی ازشون گرفته میشه رو منتشر میکنن!

در ادامه نمونه هایی از موارد گفته شده رو مشاهده میکنید.

kkh

میترا ابراهیمی قبل ازدواجش کی بود و حالا کییی شده!

یکی از مواردی که نظر خیلیا رو درباره زن پیمان قاسم خانی یعنی میترا ابراهیمی به سمت خودش جلب میکنه اینه که خانوم خانوما قبل از اینکه بخواد با پیمان خان ازدواج کنه اینقدر تو فضای مجازی فعال نبود و مدام در حال انتشار عکسای رنگ و وارنگ نبوده. ولی حالا خانوم دکتر ابرهیمی تبدیل شده به یکی از شاخای فضای مجازی که همه جوره سعی داره با تیپ و استایلاش، یا حتی با فازای جورواجوری که در کنار همسر گرامیش میگیره به شهرتی بیشتر برسه.

البته میترا بانو هنوز از گرد راه نرسیده یهو واسه یک فستیوالی که در مونیخ برگزار شده بود و اینطوری که میگفتن برای یکی از فیلم های خانوم ابراهیمی به نام کامی بوده. همین قضیه باعث شد که نام میترا خانوم حسابی تو فضای مجازی بپیچه و بیشتر از قبل تبدیل شه به یک گنگ پر و پیمون!

dt

1140973189-parsnaz-com

زن اول و دوم پیمان قاسم خانی چیکاره هستن حالا؟!!

حالا شاید براتون سوال بشه که اصلا ما به چه دلیل و منطقی به ایشون میگیم خانوم دکتر؟ میترا ابراهیمی برخلاف بهاره رهنما که مداااام به دنبال رسیدن به پول از طریق تبلیغات و راحت الحلقومه، میترا بانو تحصیلات دانشگاهی خود را در رشته روانشناسی گذرونده و حالا برای خودش یه پا خانوم دکتره!

البته این تنها آپشن میترا ابراهیمی نیست و در سینما نیز فعالیت داره! وی تاکنون چند مستند ساخته و دوره‌های فیلمنامه نویسی، فیلمسازی، تصویربرداری و تدوین رو هم پشت سر گذاشته!

Untitled (1)

بهاره رهنما خوایبد تو لوازم آرایشه خودش و میترا ابراهیمی!

میترا ابراهیمی باز هم برخلاف بهاره رهنماست که خب میدونید بهاره بانو این روزا حسابی زده تو کار آرایش کردن و هر بار که دیده میشه یه جور کیلویی میکاپ میکنه که گویی بهاره رهنما اصلا و ابدا از فیسش خوشش نمیاد و به همین جهت هر شب مثل جوجه تو مواد جوجه، در لوازم آرایش میخوابه و صبح غلیییظ دیده میشه.

اما میترا ابراهیمی این مدلی نیست! البته نمیخوایم پیاز داغ اضافه بدیم و شخص رو زیادی خوب نشون بدیم اما موضوع اینجاست که میترا بانو هم همانند بقیه خانوما عاشق آرایش کردنه اما نه به قیمت اینکه کلا چهرش از این روز به اون رو بشه و اعتماد به نفس کافی رو نداشته باشه!

Untitled (2)

بیوگرافی جالب میترا ابراهیمی

میترا ابراهیمی متولد سال ۱۳۶۹ است و تحصیلات دانشگاهی خود را در رشته روان‌شناسی پشت سر گذاشته است؛ اما او در سینما نیز فعالیت دارد و تاکنون چند مستند ساخته است.

میترا ابراهیمی خبر ازدواج خود را با متنی بسیار جذاب اعلام کرد او در اینستاگرام خود نوشت:

“و آن کسی که نیمه‌ی من بود به درون نطفه من بازگشته بود و من درآینه می‌دیدمش که مثل آینه پاکیزه بود و روشن بود و ناگهان صدایم کرد و من عروس خوشه‌های اقاقی شدم….

امسال تولدی_دیگر بود”

yf

mitra-ebrahimi-1

حرکته مامی کُشون پریا قاسم خانی با زن باباش!

ناگفته نمونه که حاصل ازدواج پیمان قاسم خانی و میترا ابراهیمی دختری به نام پریا هستش که مدتی رو خارج از ایران زندگی کرد و حالا دوباره اومده ایران. اما نکته جالب اینجاست که پریا خانوم رابطه بسیار خوب و صمیمی با زن باباش یعنی میترا ابراهیمی داره و حتی مدتی پیش و تصویری از وی منتشر کرد که خیلیا رو متعجب ساخت چرا پریا اینچنین عکسی گذاشته و مادرش رو حسابی ناراحت کرده!!

Untitled (4)

Untitled (3)

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

فال روزانه

فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲

در این پست فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲ را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *