الهام اخوان یه جور گیسارو قیچی زده روسری بند نمیشه رو کَلش؛ خانوم شد عین اونوریا!

اینروزا یکی از باریگرای فعال و جذاب تو سینما و شبکه خانگی الهام اخان هستش که اینستاگرام رو با عکسای عجیبش حسابی پکونده!

شایانیوز- این روزا دیگه سینما و شبکه خانگی پُرررر شده از خانومای بازیگر دهه هفتادی و جدیدی که مثل بنز یهو وارد این عرصه شدن و کنار هم دارن مشهور میشن، البته به نسبت نقشی که بازی می کنن! الهام اخوان یکی از اون خانومای بازیگره که اتفاقا در هر دو هم ایفای نقش کرده و در حال حاضر یک فیلم به نام “دوزیست” بر روی پرده سینما داره و از طرفی هم سریالی به نام “آفتاب پرست“! الهام اخوان در هر دو نیز با پژمان جمشیدی همبازی است اما یکی طنز و یکی جدی!

الهام خانوم اخوان رو میشه از هنرمندایی دونست که واقعا استعداد این شغل رو دارند و با پارتی و الکی وارد نشده، یا اینکه یخ و بی نمک بازی کنه. این بازیگر دوست داشتنی تا به اینجا و در همین چند ماهه کارنامه کاری جذابی رو برای خودش ساخته که باعث شده هودارای بسیاری هم جذب خانوم خانوما بشن!

اما از نکات عجیب الهام خانوم میشه با استایل های عجیبش اشاره کرد که از چشمای رنگی و گربه ایش هم استفاده میکنه و یه مدلی نگاهی داره که با بقیه متفاوته و خب همین موارد باعث میشه تا این بازیگر جوان ظاهری ساده نداشت باشه اما خب از طرفی هم عجیب باشه! مثلا در ادامه نمونه مواردی که گفتیم را مشاهده می کنید تا در ادامه بیشتر ببینیم!

elham-akhavan-Biography-6

elham-akhavan66

الهام اخوان عکساشو از دم انداخته تو شومینه و درآورده بس که آتیش میباررره

البته همونطور که گفتیم الهام اخوان این اولین بری بود که با استایل و ظاهر و به خصووووص موهایی عجیب دیده میشه و انگاری خانوم بازیگر کلا به این سبک و سیاق علاقمنده و خب از اونجایی که روحیه ای شیطون طور هم داره بیشتر این مدلی پیش میره!

ناگفته نمونه که قرار نیست یک بازیگر اون طور که در سینما و حتی تلویریون ددیه بشه به هون شکل هم زندگی کنه و ۹۹ درصد هنرمندان ما در واقع زمین تا آسمون با نقشایی که ازشون می بینیم فرق دارن و این یه نکته کاملا عادیه!

الهام اخان هم در آفتاب پرست درست مثل واقعیتش هست و همونطور شر و شیطون بهش نقش داده شده اما موردی که کاربر رو متعجب میکنه عکس های آتیشی خانوم خانوم تو پیج اینستاگرامشه که وقتی وارد صفحش میشین با انبوهی از تصاویر این مدلی مواجه میشین! حالا مگین چه مدلی؟ در ادامه ببینید!

Untitled

Untitled (1)

Capture-195-586x529

الهام اخوان با جراحی خودشو کُپ بیلی ایلیش کرد؟!!

همه اینهارو گفتیم اما یه جریان جالبتر در رابطه با الهام خانوم وجود داره اونم اینکه الهام اخوان اولین بار تو سریال تلویزیونی “با خانمان” به صورت حرفه ای در بازیگری فعالیت کرد و به چشم خیلی از مردم خوش نشست اما حالا با آفتاب پرست اسم و رسم خودش رو داره ایجاد کرده!

اما الهام اخوان از اون دسته چهره هایی هستش که میمیک صورتش به چند نفر شبیهه. مثلا یکی از بلاگرای اینستایی که شهرت زیادیم در این فضا پیدا کرده و هم اسم الهام خانومم هست شباهت بسیار زیادی به این بازیگر داره جوری که خیلی از کاربران میگن اصلا انگاری یه سیبن که از وسط نصف شدن.

اما جدا از اون خیلیا هم میگن الهام اخوان شباهت بسیار زیادی هم به بیلی ایلیش خواننده جوان آمریکایی داره که البته به قول الهام خانوم اون شبیه ایشونه چون ایشون بزرگتره!!!

Untitled (2)

بیوگرافی جالب الهام اخوان

الهام اخوان متولد ۹ شهریور ۱۳۶۷ در تهرانه و اولین بار با تماشای فیلمی به نام “شهروند کِین” که برادرش به او توصیه کرده بود به بازیگری علاقه مند شد. خانوم اخوان از اون موقع حسابی تو مود تئاتر رفته بود و بعد از اینکه تو این رشته تحصیل کرد و کارشناسی خودش رو هم گرفت با تحقیقاتی که انجام داد، متوجه شد که علاقه او بیشتر به منشی صحنه بودنه تا بازیگری!

9987hzbqc

اما بعد از ۱۴ سال منشی صحنه بودن راه این الهام اخوان عوض شد و به قول خودش چون دوست داشت شبیه هدیه تهرانی باشه و کمی هم طعم شهرت رو بچشه، به سراغ بازیگری رفت و با سریال اولش یعنی با خانمان تونست مسیر درست موفقیتش رو پیدا کنه و بعدش با دودکش و حالا هم با آفتاب پرست دیگه حسابی معروف و محبوب شده!

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

2015885

روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه

در این پست روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه + تاریخ، معرفی رشته مامایی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *