تیتر خبرها

اکرم محمدی خانوم بزرگ ستایش یادته؟ کفِ عملو درآورد و شد ژذاب دوعالم قدرت آرایش همینه!

اکرم محمدی بازیگر نقش خانوم بزرگ ستایش این روزا با میکاپ و عملای جورواجور چهره جوونی ساخته واسه خودش که بیا و ببین!

شایانیوز- اکرم محمدی بازیگر محبوب و حرفه ای سینما و تلویزیونه که این روزا شاید در فضای بازیگری کم کار باشه، ولی در اینستا حسابی فعالیت داره. اکرم محمدی اولین بار با بازی در نقش عروس در سریال پرمخاطب “پدر سالار” تونست به شهرتی باورنکردنی برسه و با وجود اینکه مدت های زیادی از این فضاها به دور بود، با مجموعه “ستایش ۳” در نقش خانوم بزرگ باز نام اکرم محمدی بر سر زبونا افتاد و البته در مدت اخیر هم با تئاتر پروین مهمون نگاه مردم بود.

البته موضوعی که باعث شده بود این بازیگر همه کاربرا و البته مخاطبان تلویزیون رو شگفت زده کنه، چهره فوق العاده جوون و امروزیش بود کلی همه رو شوکه کرده بود. اکرم محمدی در کنار این چهره عجیبی که واسه خودش دست و پا کرده، حسابی به میکاپ و استایلاش هم میرسع و رسما زده تو کار مدل شدن اونم تو این سن و سال که واسه خیلیا عجیب و غریب به نظر میاد، ولی خب شده دیگه!

چند وقت پیش عکسی از زمان حال و گذشته اکرم محمدی منتشر شد که بسیاری از مردم رو به تعجب واداشت که میشه گفت این روزا و با عملای رنگ و وارنگ دیگه نباید از چنین تغییراتی شگفت زده شد! اکرم خانوم که کلا چهره متفاوتی نسبت به بقیه بازیگرا نداشت ولی حالا تبدیل شده به یه جذابی که دومی نداره و رسما مثل دخترای دهه نودی به چهره اش رنگ و لعاب تازه ای میده که بیا و ببین!

kk

اکرم محمدی با میکاپای آنچنانیش گویا قصد پیر شدن نداره!

اکرم محمدی که از بازیگران قدیمی در سینما و تلویزیون محسوب میشه، آخرین خاطره ای که خیلیا از بازی او در تلویزیون دارن، سریال مرد هزار چهره بود که ایشون چهرشون کاملا مطابق با سن و سالشون بود. ولی تو سریال ستایش با وجود اینکه مرز ۶۰ رو تقریبا رد کرده بودن، ولی با آنچنان تغییراتی در چهره نمایان شد که نگو و نپرس. البته این تنها بخشی از شگفتی آفرینی های این بازیگره.

 کافیه بیاین و یه سری به پیج اکرم خانوم بزنین تا با میکاپ ها و استایل های خاص و منحصر به فرد او روبه رو شین و اصل سلبریتی بودن در کنار جوون موندن همیشگی رو اینطوری دریابین. اکرم محمدی از طریق مشارکت با طراحان مطرح لباس در تهران و همچنین میکاپ آرتیستای خفن تونسته چهره ای بی بدیل رو برای خودش رقم بزنه که واقعا هم او رو برازنده و خاص کرده!

gt

اکرم+محمدی

gt

کمی بیشتر با اکرم محمدی!

اکرم محمدی متولد ۶ مرداد ماه سال ۱۳۳۷ در شهر تهرانه. او تا مقطع دیپلم تحصیل کرده و پس از اون وارد عرصه تئاتر شد و بازیگری رو از این راه آغاز کرد. اولین نقشی که باعث شد او توانایی هاش رو به سینمای ایران بشناسونه، نقشی بود که در سریال بی نظیر مادر به نمایش گذاشت و پس از اون با سریال پدر سالار شهرتی فوق العاده کسب کرد.

اکرم خانوم چندین سال قبل با مجید جعفری ازدواج کرد که حاصل این ازدواج دختری به نام مرواریده که او هم در حرفه بازیگری مشغول فعالیته. البته زندگی زناشویی اکرم محمدی سرانجام به جدایی ختم شد.

jh

qe



منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

فال روزانه

فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲

در این پست فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲ را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *