تیتر خبرها

انواع جوراب شلواری را بشناسید؛ ترند همه فصل های سال از زمستون سرد گرفته تا تابستون گرم!

مهم ترین ویژگی جوراب شلواری ها این است در همه فصل ها می توان از آن ها استفاده کرد، زیرا آن ها از جنس های پشمی و ضخیم گرفته تا نازک دارند.

شایانیوز- یکی از جذابت های استایل زنانه به استفاده از جوراب و جوراب شلواری است، زیرا پوشیدن شلوار بصورت همیشگی هم بسیار خسته کننده و یا حتی نامناسب می باشد. با استفاده از این جوراب های شلواری زیبایی پاهای شما دو چندان می شود و شما می توانید در هر جمعی به راحتی بدرخشید؛ البته اگر در انتخاب جوراب شلواری خود و ست کردن آن با دیگر لباس هایتان دقیق عمل کرده باشید! شاید به نظرتان پوشیدن و ست کردن جوراب شلواری کار راحتی به نظر برسد ولی فراموش نکنید که ست کردن جوراب شلواری به دلیل تنوع بسیار بالایی که دارد کار دشوارتری از نسبت به ست کردن شلوار می باشد. حال اگر می خواهید در هر فصلی زیبا و ترند پوش باشید کافی است جوراب شلواری های مناسب آن فصل و اصول ست کردن آن را بشناسید تا در تمام مهمانی ها متفاوت و خاص ظاهر شوید. فراموش نکنید که جوراب شلواری از شباهت ساختاری فوق العاده زیادی با لگ و ساپورت های زنانه برخوردارند و تنها تفاوتشان در تراکم کمتر آن ها و همچنین سبک بودنشان نسبت به ساپورت می باشد.

در نتیجه اولین نکته در خصوص خرید جوراب شلواری زنانه توجه به جنس محصول و فصلی که در آن حضور دارید می باشد. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با انواع جوراب شلواری و معجره آن در استایل آشنا شوید.

انواع جوراب شلواری

انواع جوراب شلواری

جوراب شلواری بافت یا ضخیم؛ همراه همه فصل دنیای مد

همانطور که در قسمت بالاتر اشاره کردیم جوراب شلواری ها انواع مختلفی دارند، یکی از نوع های پر طرفدار و بسیار ترند این آیتم زیبا متعلق به جوراب شلاری بافت یا نوع ضخیم آن است. برای تولید این نوع جوراب شلواری ها از پارچه های ضخیم تری استفاده می کنند تا افرادی که از نظر دینی، کمی مقیدتر هستند هم، بتوانند از جوراب شلواری استفاده کنند. البته نوع بافت این محصول برای استفاده در زمستان و یا هوای سرد سال طراح و تولید می شود تا به شما به اندازه تابستان انتخاب های نا محدودی برای ایجاد جذابیت در استایل خود داشته باشید.

انواع جوراب شلواری

انواع جوراب شلواری

جوراب شلواری شیشه ای یا براق؛ دو مدل رایج و کاربردی

یکی از مدل های جوراب شلواری که تا به امروز بیشتر مورد توجه خانم های جوان و شیک پوش قرار گرفته است جوراب شلواری شیشه ای یا نازک است. این مدل جوراب شلواری برای استفاده در مهمانی ها و مجالس رسمی طراحی شده است و ست کردن ان با لباس های مجلسی کار راحتی است. یکی از نوع های دیگر جوارب شلواری که در سال های اخیر به ترند تبدیل شده است را هم می توان جوراب شلواری براق دانست، این جوراب شلواری ها نسبت به نوع شیشه ای ضخیم تر هستند و پوششش کامل تری دارند. در نتیجه ما شاهد استفاده آن ها در تمام سبک ها به صورت تنهایی یا به همراه تونیک های کوتاه نیز هستیم.

انواع جوراب شلواری

انواع جوراب شلواری

انواع جوراب شلواری

جوراب شلواری فیشنت؛ با ترند ۱۴۰۲ آشنا شوید

همانطور که می دانید جوراب شلواری ها جزو اکسسوری هایی محسوب می شوند که در همه فصل و در همه سبک های استایل می توانند خوش بدرخشند. حال اگر می خواهید سال جدید را مدرن و شیک شروع کنید بهتر است که با جوراب شلواری فیشنت آشنا شوید و همانطور که در تصاویر پایین می بینید ست کردن آن را بیاموزید. این جوراب شلواری در اصل برای استفاده در زیر شلوارهای زاپ دار طراحی شده است و بصورت یک اکسسوری بکار برده می شود. البته این به این معنا نیست که شما نمی توانید از این جوراب به تنهایی استفاده کنید، بلکه شما می توانید از این جوراب به تنهایی و یا به همراه یک دامن  نیز استفاده کنید.

انواع جوراب شلواری

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

فال روزانه

فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲

در این پست فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲ را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *