شبنم قلی خانی با استایل های سنتی و رنگی پنگیش زده تو فاز سانتی مانتال بازی به سبک هنری

اگه از لباس های سنتی و پارچه های طرح دار ایرانی خوشت میاد بیا ببین شبنم قلی خانی باهاشون چه تیپ های نابی میزنی بعد از روش الگو بردار.

شایانیوز- شبنم قلی خانی متولد آبان ماه سال ۱۳۵۹ است که با مجموعه تلویزیونی مریم مقدس به شهرت رسید و بعد از اون هم کارهای موفق دیگری رو انجام داد که باعث افزایش شهرت خانوم بازیگر شد. حالا جدای از بحث هنر بازیگری یک نکته دیگه ای که در تمامی این سال ها توجه ها رو به خانوم شبنم قلی خان معطوف کرده ظاهر آراسته و تیپ و استایل های جذاب و چشم نوازش بوده. در واقع شبنم قلی خانی از اون دست خانوم هایی است که به خاطر اوت فیت های خاص و ویژه ای که انتخاب میکنه معمولا خوب میتونه توجه ها رو به خودش جلب کنه؛ به همین خاطر تصمیم داریم که در ادامه نگاهی بیاندازیم به اوت فیت های مختلف این خانوم خوش پوش تا ببینیم چه ویژگی هایی در استایل کردن هاش وجود داره.

استایل های شبنم مقدم

۱.شبنم قلی خانی رنگی پوش و پر دل و جرات

عده زیادی از خانوم ها و آقایون سلبریتی هستند که همیشه دنبال رنگ های خنثی و کم ریسک میرند به خاطر این که می تونند با این رنگ ها ظاهر مطمئن تری برای خودشون بسازند اما هستند افرادی هم که خیلی اعتقادی به این موضوع ندارند و سعی می کنند دقیقا اون جوری باشند که می خواند مثل نوید محمد زاده و فرشته حسینی یا حتا پیشرو تر از اون ها اندیشه فولادوند؛ شبنم قلی خانی هم در رنگی پوشی تبحر خاصی داره و اصلا انگاری خوشش نمیاد که ظاهر خودش رو با انتخاب های سر تا پا مشکی و قهوه ای یا رنگ هایی از این قبیل بپوشونه و این پالت رنگی نه تنها به سبک انتخابی اش میاد بلکه باعث میشه هم چهره ای جوان تر و شاداب تر داشته باشه و هم این که بیشتر تو چشم باشه و دیده بشه.

شبنم قلی خانی رنگی پوش و پر دل و جرات

۲.شبنم قلی خانی هنری پسند و سنتی پوش

و اما کمی قبل تر صحبت از سبک پوششی شبنم قلی خانی مطرح شد که لازمه اش رنگی پوشی است، اما این سبک چیست؟ وقتی به اوت فیت های مختلف خانوم بازیگر نگاه می کنیم متوجه میشیم که ایشون علاقه بسیار زیادی به آیتم های پترن دار به ویژه از نوع سنتیش هستند در واقع باید بگیم سنتی پوشی علاقه اول ایشون به حساب میاد که این مورد هم میره در دسته سبک های هنری. جالبه که شبنم قلی خانی حتا زمان هایی که استایل ها و لباس های ساده رو برای خودش انتخاب میکنه با یک اکسسوری سنتی یا با یک گلدوزی کوچیک باعث میشه اون حس و حال سنتی و هنری بودن از اوت فیتش دریافت بشه.

شبنم قلی خانی هنری پسند و سنتی پوشسنتی پوش

۳.شبنم قلی خانی میکاپ پسند و ملایم

آرایش یکی از مورد علاقه ترنی قسمت استایل کردن برای اکثر خانوم ها به حساب میاد اما بعضی ها هفت قلم و پر رنگ و لعاب دوست دارند، بعضی ها مینیمال و ملیح و بعضی ها هم دنبال آرایش های کامل هستند اما همچنان از نوع ملایمش. در رابطه با شبنم خانوم قلی خانی هم نمی تونیم میکاپ های ایشون رو در دسته مینیمالیسم هایی مثل نگار جواهریان یا لیلا حاتمی قرار بدیم اما با این حال ایشون هم علاقه ای به رنگ های غلیظ و آرایش های تند نداره و همیشه ظاهری ملیح و ملایم رو برای خودش انتخاب میکنه.

شبنم قلی خانی میکاپ پسند و ملایم

۴.شبنم قلی خانی کلاسیک پسند در موقعیت های اضطراری

به گزارش شایانیوز، و اما آخرین نکته در رابطه با استایل های شبنم قلی خانی اینه که ایشون هم مثل اکثر آدم ها بنا به هزاران دلیل هرازگاهی سبکی خارج از سبک همیشگیش رو انتخاب میکنه حالا اگر بخوایم سبک جایگزین شبنم قلی خانی رو در نظر بگیریم بدون شک کلاسیک بهترین گزینه است.

شبنم قلی خانی کلاسیک پسند در موقعیت های اضطراریاستایل کلاسیک

به نظر شما کاربران شایانیوز چه نکته های دیگه ای در تیپ و استایل شبنم قلی خانی قابل توجه است؟ نظرات و پیشنهاد های خودتون رو با ما به اشتراک بگذارید.

اگر دوست دارید مثل بازیگرا لباس بپوشید و خوشتیپ باشید صفحه استایل سلبریتی ما رو دنبال کنید.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

2015885

روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه

در این پست روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه + تاریخ، معرفی رشته مامایی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *