انواع مدل های خط چشم ۲۰۲۳؛ چشم هایتان را هم مانند لباس هایتان مد روز آرایش کنید

از سال‌ها پیش خط چشم‌ ها به بخش مهمی از آرایش تبدیل شدند. جالب است که بدانید ما روزانه با مدل‌ های خط چشم بسیار متفاوتی روبه رو خواهیم بود.

شایانیوز- از سال‌ ها پیش خط چشم‌ ها به بخش مهمی از آرایش تبدیل شدند. جالب است که بدانید ما روزانه با مدل‌ های خط چشم بسیار متفاوتی روبه رو خواهیم بود. به طور معمول هر فردی، فرم چشم مخصوص به خود (چشم های گرد، ریز، بادامی، فرورفته، فاصله دار، نزدیک به هم و غیره) را دارد که آرایش و خط چشم مناسب خود را میطلبد. حال اگر می خواهید چشم هایی زیبا و گیرا داشته باشید و هم مدرن و امروزی به نظر بیایید بهتر است با ترندهای آرایشی ۲۰۲۳ آشنا شوید و هر کدام که مناسب فرم چشم و یا مدل چهره شما است را انتخاب نمایید. برای مثال قبل از انتخاب مدل بهتر است که بدانید خط چشم گرافیکی، نئون فلیک، میوز چند رنگ یا تیم دو رنگ هر کدام دارای چه ویژگی هایی هستند و یا در کل برای چشم های شما خط چشم گزینه مناسب تری است یا سایه چشم؟

از زمان گذشته، چشم ها یکی از گزینه های حتمی آرایش به شمار می رفتند. بسیاری از صورتگران و آرایشگران قدیمی برای زیبایی و آرایش چشم های بانوان، از سرمه و یا گیاهان رنگی استفاده می کردند که امروزه جای خود را به محصولاتی مثل، ریمل، خط چشم، سایه چشم و… داده اند. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با انواع استایل خط چشم آشنا شوید.

خط چشم ترند 2023

خط چشم ترند 2023

خط چشم گرافیکی بکشید؛ از ترندهای سال استفاده کنید

خط چشم گرافیکی نوعی از خط چشم است که ابتدا به شکل یک خط چشم ساده کشیده می شود و در انتهای آن به شکل مدرن در بالای خط اول و تا خط سایه چشم ها کشیده می شود. البته این نوع خط چشم ها دارای مدل های مختلفی هستند که شما می توانید با توجه به سلیقه شخصی و یا فرم چشم های خود یکی از آنها را انتخاب نمایید. خط چشم گرافیکی یکی از نوع های خط چشم است که در ابتدا به وسیله سلبریتی های معروف و جسور به دنیای مد معرفی شد و بعدها بصورت یکی از ترندهای محبوب در سال های اخیر توسط خانم های خوش سلیقه و زیبا پسند استفاده شد.

خط چشم ترند 2023

خط چشم ترند 2023

خط چشم نئون فلیک؛ چشم هایی شاداب و بهاری داشته باشید

نکته جالب این مدل از خط چشم این است که شما می توایند آن را با رنگ غالب استایل خود ست کنید، زیرا این خط چشم ها معمولا رنگی و فسفری هستند و به چشم های شما حالتی شاداب و سرزنده می بخشند. خط چشم نئون فلیک ممکن است اولین چیزی نباشد که به ذهن ما می‌ رسد، اما مطمئنا چیزی است که به خلاقیت ما در کشیدن خط چشم دامن می‌ زند. برای کشیدن این طرح خط چشم خاص و زیبا معمولا از خط چشم مایع یا خط چشم ژلی استفاده می‌ کنند.

خط چشم ترند 2023

خط چشم ترند 2023

خط چشم بال بچه؛ با خط چشم های قدیمی آشتی کنید

جالب است که بدانید این خط چشم ترند و مدرن ۲۰۲۳ همان خط چشم سنتی و قدیمی ای است که همه خانم های شیک پسند کشیدن آن را بلد هستند. اتصال خط چشم در گوشه‌ های بالا و پایین چشم در قسمت بیرونی چرخشی بسیار متفاوت و شیک به ظاهر کلاسیک خط چشم بالدار می‌ دهد و می‌ تواند بسیار چشمگیر باشد. در نتیجه اگر می خواهید عید ۱۴۰۲ را شیک بگذرانید بهتر است که با خط چشم های قدیمی و ماژیکی خود آشتی کنید.

خط چشم ترند 2023

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

2015885

روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه

در این پست روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه + تاریخ، معرفی رشته مامایی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *