سال عوض شده دیگه وقتشه با ترندهای فصل استایلتو بسازی؛ معرفی استایل های بهاری با وست

اگر از افراد علاقه‌مند به دنیای مد و فشن هستید، حتما می دانید که همواره اصطلاحات جدیدی مانند وست برای مدل‌ های جدید لباس به وجود می‌آیند.

شایانیوز- همانطور که می دانید در شروع سال جدید هستیم و طبیعی است استایل و لباس هایمان را هم مانند خانه و سبک زندگی خود نو کنیم. اگر از افراد علاقه‌ مند به دنیای مد و فشن هستید، حتما دقت کرده‌اید که همواره اصطلاحات جدیدی برای مدل‌ های جدید لباس به وجود می‌ آیند. این تنوع در مدل و اسم لباس‌ ها امری اجتناب ناپذیر است. حال اگر می خواهید بهار خود را مدرن و زیبا بگذرانید ابتدا باید با ترندهای فصل بهار و سال جدید آشنا شوید. بهار یکی از فصل هایی است به دلیل آب و هوای خنکی که دارد شما می توانید در آن لایه لایه لباس بپوشید و جالب است که بدانید یکی از آیتم های دوست داشتنی و جدید که در استایل لایه لایه کاربرد دارد وست است. وست ها همان جلیقه مردانه و قدیمی است که با طراحی مدرن و جدید دوباره به دنیای مد و فشن بازگشته است. وست ها انواع مختلفی دارند که بهتر است قبل از انتخاب وست برای فصل بهار ابتدا با انواع آن آشنا شوید.

برای مثال شما باید بدانید که وست ژاکارد و یا وست کرپ با چه آیتم هایی ست می شوند و یا برای چه موقعیت هایی قابل استفاده هستند. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با انواع استایل بهاری با وست آشنا شوید.

وست و شومیز

نگران خنکی هوای بهاری نباشید، وست چرم بپوشید

همانطور که در قسمت های بالاتر اشاره کردیم بهار یکی از فصل هایی است که به هوای گاهی سرد و گاهی گرم شناخته می شود، شما در این فصل گاهی سرمای زمستان و گاهی گرمای تابستان را تجربه خواهید کرد. در نتیجه اگر در اوایل بهار قصد رفتن به مسافرت را دارید پیشنهاد ما برای شما استفاده از یک وست چرم برای روزهای خنک بهاری است. این وست ها معمولا دارای استایل گوتیک با قدهای نسبتا بلند هستند که بهتر است آن ها را با شلوارهای چرم و ترند سال ۲۰۲۳ ست کنید تا استایلی زیبا و مدرن را تجربه کنید. 

وست و شومیز

وست و شومیز

برای عید دیدنی های عید وست ژاکارد را امتحان کنید

ژاکارد همانطور که می دانید یکی از پارچه هایی است که برای دوخت لباس های مجلسی و رسمی از آن استفاده می شود. اگر برای خرید مانتو عید سری به بازار زده باشید خواهید دید که مانتوهای ژاکارد یکی از پرطرفدارترین نوع های مانتو برای این ایام است. پس اگر می خواهید عید را به جای مسافرت به دید و بازدید های سنتی بگذرانید بهتر است که یک وست ژاکارد را برای ایام بهار خود تهیه کنید و آن را با شومیز سفید کرپ ست نمایید.

وست و شومیز

وست و شومیز

وست کرپ بپوشید و آن را با شومیز سفید پوپلین ست کنید

پیدایش جلیقه و یا وست در زمان پادشاه چارلز دوم صورت گرفت. پادشاه چارلز ایده این لباس را از یکی از جهانگردان و ماجراجویان آن زمان، رابرت شرلی گرفته بود. جالب است که بدانید طرح ابتدایی این لباس در زمان شاه عباس صفوی و در دربار مورد استفاده بوده است. پس همانطور که می بینید وست ها از قدیم در صنعت پوشاک ما قرار داشته اند و با پارچه های گوناگون تولید می شدند. حال دو نوع محبوب این لباس ها را از همان زمان تا به امروز را می توان وست مخمل و یا کرپ دانست که بیشتر در مواقع رسمی و یا مهمانی های بزرگ مورد استفاده قرار می گرفتند.

وست و شومیز

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

2017096

آزمون ناتی تضمینی ، راهنمای اخذ مدرک NAATI صفر تا صد

در این پست آزمون ناتی تضمینی ، راهنمای اخذ مدرک NAATI صفر تا صد را در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *